#1 Skrevet September 26, 2011 Hei! Er det noen som vet om en plass i Trondheim/omegn man kan kjøpe firkant rør i dimensjonen 50x50x3 til en rimelig penge? Jeg trenger ca 7m (220x2 og 75x2 + småkapp). Om det er brukt har ingenting å si så lenge det er helt Tips mottas gjerne! Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2011 Du har både Norsk Stål og Smith Stål i Trondheim. Disse har bra lager så kan sjekke med de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2011 Okay! Takk! :-) Skal høre med dem! :-) Finnes det noen "skrap" handlere som kan ha dette liggende og kanskje? Er et veldig økonomibygg for engangsbruk Så prøver å få det billigst mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2011 Mortensholm&Reppe i Hommelvik har diverse liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2011 Mener Lasse snakka om at han viste av noen som hadde dette. Hørt med han? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 27, 2011 Jaha? :-) Det visst jeg ikke Får høre med ham jeg da Takk takk! Ellers var det bare å komme å plukke på Mortensholm&Reppe til en billig penge, hvis jeg forsto telefondamen rett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...