#1 Skrevet September 26, 2011 Som tittelen sier så lurte jeg på hva jeg må gjøre for at dette skal passe? Er det bedre med rs4 b5 bremser i steden? Min audi er en 99 mod 1.8ts quattro. mvh Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2011 Som tittelen sier så lurte jeg på hva jeg må gjøre for at dette skal passe? Er det bedre med rs4 b5 bremser i steden? Min audi er en 99 mod 1.8ts quattro.mvh Morten Jeg har bygget om til Rs4 B5. Fram: Komplette bremser med slanger og fester +®S4 hjulagerhus med passende drivaksler for å få det til å stemme forran. Bak: Komplette bremser med Rs4 bremseslanger og brekkwire. + hovedbremsesylinder mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2011 Har et sett med calippere og skiver om du er interessert. Skivene lite brukt. Calippere lakkert brembo røde, årgang 2001. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2011 Måtte du bare bytte hjulager huset foran? Sender deg en pm på bremsene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 3, 2011 Bak trengs bare bremsene, og endten fjerne eller bøye litt på bremseskjoldene. mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...