#1 Skrevet September 26, 2011 (endret) Treffplanen for vintersessongen 2011/2012 blir som følger: 03.10.11 Sandvika (peppes pizza) vi står innerst nederst i parkeringshuset 17.10.11 McD Berger (ved Sharif dekksenter) 07.11.11 Sandvika (peppes pizza) vi står innerst nederst i parkeringshuset 21.11.11 McD Berger (ved Sharif dekksenter) 05.12.11 Sandvika (peppes pizza) vi står innerst nederst i parkeringshuset 19.12.11 McD Berger (ved Sharif dekksenter) 02.01.12 Sandvika (peppes pizza) vi står innerst nederst i parkeringshuset 16.01.12 McD Berger (ved Sharif dekksenter) 06.02.12 Sandvika (peppes pizza) vi står innerst nederst i parkeringshuset 20.02.12 McD Berger (ved Sharif dekksenter) 05.03.12 Sandvika (peppes pizza) vi står innerst nederst i parkeringshuset 19.03.12 McD Berger (ved Sharif dekksenter) alle møtene starter klokken 19.00 og varer til det ikke er flere som holder ut. Praktisk informasjon: Til/fra & på treff benytter Oslo lokallag kanal 7 på lisensfrie walkie-talkie. Klubbmerker (Gratis) og skiltplater (50kr stk) administreres av Alle i styret i oslo lokallaget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2011 Når det er treff i Sandvika, hvordan blir det med kjøring da? Samkjører vi ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2011 Nei, jeg bare stikker innom ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2011 tenker at vi kjører hver vår bil, men om vi kjører "sammen" så det blir lettere å finne frem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 26, 2011 tenker at vi kjører hver vår bil, men om vi kjører "sammen" så det blir lettere å finne frem Du får slå følge med noen nordfra de første gangene da vet du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 26, 2011 jepp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 26, 2011 Du får slå følge med noen nordfra de første gangene da vet du. Vi skal nok klare å få deg ditt. Er ikke vanskelig å finne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 2, 2011 jasså det ble Sandvika imorgen altså trodde det ble sharif jeg: klø : Blir digg med pizza da folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 2, 2011 namnam 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 3, 2011 Flere som skal ta turen til Sandvika i kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 3, 2011 Har trening i dag, ellers skulle jeg tatt turen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 3, 2011 Blir vel en tur i kveld ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 3, 2011 ja, vis jeg finner frem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 3, 2011 dere får spise litt for meg også. jeg kommer dessverre ikke i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 3, 2011 Noen fra RIKTIGE siden av sinsenkrysset som skal nedover? Tar nok turen, om jeg ikke sovner på sofaen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 3, 2011 Noen fra RIKTIGE siden av sinsenkrysset som skal nedover? Tar nok turen, om jeg ikke sovner på sofaen sinsenkrysset har 4 sider er i samme båt som deg..DAUTRØTT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 3, 2011 sinsenkrysset har 4 sider er i samme båt som deg..DAUTRØTT! Sant det, så da var jo det egentlig ett mislykket forsøk på litt sleivsparking 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 3, 2011 Får se om jeg rekker det. Har et badeskap som skal monteres og sitter igjen på jobb enda:( Men om det er noen som kan friste med en SKILTPLATE så kan det jo hende at monteringen av badeskapet går fortere: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 3, 2011 Kan møte deg på østre Aker eventuelt Henrik! --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.919346,10.830060 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 3, 2011 Jeg skal innover vil jeg tro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 3, 2011 Hadde lurt litt på om jeg skulle fått rota meg på mitt første treff i oslo, men huff, sandvika blir for langt når man ikke har spist middag enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 4, 2011 haha, jeg har sovet til nå.. så det ble ikke noe peppes på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 4, 2011 jeg var å hentet nye skiltplater til oslo i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 4, 2011 jeg var å hentet nye skiltplater til oslo i går LIKER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 9, 2011 Bare jeg som får litt abstinenser av tanken på at det IKKE er treff i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...