#76 Skrevet November 7, 2011 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet November 7, 2011 jeg kommer nok ikke i kveld. men dukker opp igjen neste gang på sharif. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet November 7, 2011 Om det er noen som har med skiltplate idag så vil JEG gjerne ha en idag ligger i bilen og disse kan du få for 50stk. eller 100kr paret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet November 7, 2011 ligger i bilen og disse kan du få for 50stk.eller 100kr paret Trenger bare en gitt. da sees vi vel: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet November 7, 2011 34,3 km Reisetid ca:25 min Møt meg og Grovan på softwashen på karihaugen. Vi reiser ditt for en liten vask før avreise til Sandvika. Blir å se neste møte, har nattevakt på sykehuset i kveld, så rekker ikke å dra frem og tilbake 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet November 8, 2011 Veldig bra oppmøte i går! Jeg tror vi var 18 eller 19 stykker og pizza'ene var like gode som alltid Spesiellt stor takk til Henrik og Stein Ove som tok bilder av bilen min til salgsannonse Og det til tross for en Securitas som mente at "det var skikkelig ikke lov" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet November 8, 2011 hadde såå lyst til å dra ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet November 8, 2011 Selv kald pizza var godt. Men det er vel "straffen" for å komme 40 min for seint?! Jeg telte 19 stykker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet November 8, 2011 Urquattro by henhau, on Flickr Audi A3 by henhau, on Flickr (Stor takk til Stein Ove for hjelp med oppsett, inspill og utlån av ekstra blits og takk for ett utrolig bra tips med slike filtere til blitsene for ekstra artistisk vri på bildene ) Audi A3 by henhau, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet November 9, 2011 Veldig bra oppmøte i går! Jeg tror vi var 18 eller 19 stykker og pizza'ene var like gode som alltid Spesiellt stor takk til Henrik og Stein Ove som tok bilder av bilen min til salgsannonse Og det til tross for en Securitas som mente at "det var skikkelig ikke lov" "det var skikkelig ikke lov" haha selv om senteret stenger klokka ni så mener jeg treningssenteret er oppe til 22 der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet November 18, 2011 når dere møtes i sandvika nederst innerst i parkeringshuset. er det det dem kaller får KG den råner getto´n? tenkte å ta meg en tur får å få noe merker neste gang det er på sandvika. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet November 18, 2011 Det er ikke i passasjen ned til garasjeanlegget mot rådhusparkeringshuset, men i den store parkeringskjelleren under "Inforama", om du husker bygger fra dengang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet November 21, 2011 Endelig tid for mat Har ikke spist på 2 uker på mcdonalds. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet November 21, 2011 Middag. Endelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet November 21, 2011 skal ikke se bortifra at det dukker opp en passat i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet November 21, 2011 Tror jeg tar meg en tur innom selv på vei til trening:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet November 21, 2011 MIDDAG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet November 27, 2011 Fler enn meg som synes bruden i VGs journalistikkreklame på TV er vår faste blondine bak kassa på Peppes Pizza, Sandvika Storsenter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet November 28, 2011 Noen som har litt lyst på McDonald i dag? Lørenskog eller noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Desember 2, 2011 Noen som skal til Sandvika 5/12 og har Vag-com som kan slette airbag-feilminne i Golfen? (Evt annen tid/sted?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Desember 2, 2011 Kan jo minne folk her også på at det er Peppes i morgen i stortingsgata:) (H)julebord. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=225732 Møt opp til pizza, øl og juging:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Desember 3, 2011 Får dessverre ikke med meg mandag da jeg er utenlands. Hvis dansken har noe OBD greier og JC stiller bør det hjelpe Terje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Desember 4, 2011 Jeg har dessverre ikke VAG-com eller tilsvarende Men jeg kommer iallfall på Peppes i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Desember 5, 2011 Noen som skal til Sandvika 5/12 og har Vag-com som kan slette airbag-feilminne i Golfen? (Evt annen tid/sted?) Noen andre som ser noen muligheter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Desember 5, 2011 Jeg har med vagcom for biler fra MK5 og oppover. Så jeg kan godt fikse feilminnet på Touranen din Sees etterpå folkens! EDIT: Leste jo selvsakt ikke alt du skrev.. Golfen din kan jeg dessverre ikke gjøre noe med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...