#151 Skrevet Januar 27, 2012 Skal se om ikke jeg får møtt opp neste gang jeg også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Februar 5, 2012 Peppes i sandvika i morgen folkens hvem skal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Februar 5, 2012 Jeg regner med jeg tar turen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Februar 5, 2012 Dette må man da dukke opp på. skal rekke dette regner jeg med.. Selvom kontoen er tom så har man mastercard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Februar 5, 2012 JEG. Men må dra i sånn 2045-tiden for å rekke noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Februar 5, 2012 jeg kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Februar 5, 2012 mulig jeg dukker opp, lenge siden nå.. er noe dritt at jeg har trening på mandager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Februar 5, 2012 I morgen kommer jeg, det blir ikke som sist.. Da jeg satt i bilen min, som stod pent parkert mellom Bäckmark og Grovan, utenfor McDonalds.. Var litt på etterskudd Jeg har trening selv Harald, men den dropper jeg denne gangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Februar 5, 2012 Jeg kommer og det blir BRA med noe annet enn jobb/regninger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Februar 5, 2012 Skal prøve å komme jeg også, jobbet hele helgen til nå, så får se hvor sliten jeg er etter 8 timer på jobb i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Februar 5, 2012 (endret) Jeg kommer og det blir BRA med noe annet enn jobb/regninger! Alt er bedre enn jobb og regninger! Viktig å få litt avveksling.. Skal prøve å komme jeg også, jobbet hele helgen til nå, så får se hvor sliten jeg er etter 8 timer på jobb i morra Bare å ta turen Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Februar 5, 2012 Trener heldigvis rett etter jobb, så jeg rekker Sandvika akkurat til kl. 19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Februar 5, 2012 Trener heldigvis rett etter jobb, så jeg rekker Sandvika akkurat til kl. 19 Kommer du med A3'n da, eller blir det i Jetta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Februar 5, 2012 Får vel prøve å ta turen jeg også da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Februar 5, 2012 Kommer du med A3'n da, eller blir det i Jetta? A3'en er avskiltet for et par måneder siden, så det blir Jetta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet Februar 5, 2012 Blir litt dumt å kjøre A3 da gitt.. Blir gøy å se Jetta'n din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet Februar 6, 2012 Blir definitivt gøy med så mange pene bilder på en gang ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet Februar 6, 2012 Ossen er veia rundt i oslo nå a?.. føler at det er liten vits å vaske bil med så lite minusgrader.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet Februar 6, 2012 vått.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet Februar 6, 2012 Mange fine biler (under møkka ) i kveld! Mener vi var 14-15 stykker Veldig bra oppmøte, og særdeles hyggelig å få satt ansikt på et par navn her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet Februar 6, 2012 Det var meget hyggelig! Godt jeg stilte med så å si hele Drammen lokallag og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet Februar 6, 2012 Mange fine biler (under møkka ) i kveld! Mener vi var 14-15 stykker Veldig bra oppmøte, og særdeles hyggelig å få satt ansikt på et par navn her Helt enig! Alltid hyggelig å møte flere av medlemmene Som du sa Mikael, fint å få satt ansikt på navnene her! Det var meget hyggelig! Godt jeg stilte med så å si hele Drammen lokallag og Viktig å ta litt ansvar da Haavard! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet Februar 19, 2012 Jaggu treff imorgen på sharif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet Februar 19, 2012 Typisk att jeg jobber kveld da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet Februar 20, 2012 Alt for langt unna! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...