#176 Skrevet Februar 20, 2012 Jeg prøver på nytt i dag. Satser på at jeg rekker å møte denne gangen! Er det forresten noen som har kartplate nyere enn V3 til RNS510 jeg kunne lånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet Februar 20, 2012 Alt for langt unna! Tullball! 45min maks! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet Februar 20, 2012 Tullball! 45min maks! Da rekker jeg å være der i 1 time før jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet Februar 20, 2012 Må nesten prioritere lengdeløp fremover, kommer sterkere tilbake når isen har smeltet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet Februar 20, 2012 jeg kommer i skropelen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet Februar 20, 2012 Nå må jeg faktisk se an. formen daler. skal vist bli sjuk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet Februar 20, 2012 litt lite penger igjen nå før lønning så blir hjemmekveld med barn her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet Februar 20, 2012 Typisk att jeg jobber kveld da skal nok få dratt deg med på neste gang jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet Februar 20, 2012 Blir bare deg da Arve? Om du er gira på en tur opp i vognskjulet etterpå kunne jeg jo tatt meg en tur jeg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet Februar 20, 2012 (endret) Hvor oppholder man seg på disse møtene? Ikke i bilene i allefall *** Fant dere til slutt Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet Februar 20, 2012 skal nok få dratt deg med på neste gang jeg jepps, du får piske meg med hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet Februar 20, 2012 Hyggelig å møte nye medlemmer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet Februar 20, 2012 sliten etter en hard helg så sovnet på soffaen etter jobb jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet Mars 3, 2012 Hvem kommer til sandvika? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet Mars 3, 2012 Jeg tenkte å ta turen igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet Mars 3, 2012 Hehey! Endelig er det treff for dere på sandvika igjen I`ll be there.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet Mars 3, 2012 ses på the MANdag folkens at sandvika 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet Mars 3, 2012 Skal prøve å rekke det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet Mars 3, 2012 Skal prøve å rekke det jeg også, og for en gang skyld huske å ta med skiltplater dersom noen skulle trenge det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet Mars 3, 2012 Kanskje vi kommer, litt avhengig av transport, bilen er på service! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet Mars 3, 2012 Tog, buss, taxi, trikk? Edit.. er dette deres siste Peppes møte for i vår? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet Mars 4, 2012 Skal prøve å rekke det jeg også, og for en gang skyld huske å ta med skiltplater dersom noen skulle trenge det har vel bare 2/3 igjen i bilen så Arve om du kommer ta gjerne med noen flere til meg om du gidder Tog, buss, taxi, trikk? Edit.. er dette deres siste Peppes møte for i vår? kan se sånn ut ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet Mars 4, 2012 Hvordan blir møtene fremover nå da? Dersom dette er siste Peppes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet Mars 4, 2012 fra påske begynner vi hver mandag på mcd lørenskog igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet Mars 4, 2012 har vel bare 2/3 igjen i bilen så Arve om du kommer ta gjerne med noen flere til meg om du gidder kan se sånn ut ja jupp, jeg kommer imorgen. skal huske å ta med flere plater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...