Anbefalte innlegg

Noen som har noen gode forslag til styling til 97mod passat sedan.Har jms add-on front tenkte meg kansje en bakfanger og skjørter(kansje)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte meg en kombinasjon av cleant og litt racing,ikke for brutalt nei

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ville godt for sideskjørt som ikke senker alt for mye med tanke på frontfangern din. På baken ville jeg evt kjøpt en rs4 bakfanger eller en add-on fra caratere. ellers så blir det pent med en lav spoiler på lokket og en bakrutesenker. hvor mye penger skal du legge i dette????

 

jeg synes dette kittet er helt konge jeg da. Smelter totalt når jeg ser en sånn passat.

vw%20streetfighter%20passat%202.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja!!!!!! Det kitet er helt rått,men det koster også er det en del jobb og montere da.hadde kansje tenket men en rs4 bakfanger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, jeg synes det er durt selv. hvordan ble frontfanger foresten. fått den ferdig???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei har ikke det har måtte ordne litt andre ting først på bilen,men jeg har gjort litt på den,stivet den av og sånt.Tror det blir bra.Men e må si din bil så utrolig bra ut nå.Var litt usikker på den RS6 fronten først,men e ser jo at det var bare dumt og være

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tusen takk for det. som jeg sa tildeg også så hva det utrolig kjedelig å selge den gamle fronten også da. men, så lenge du kan få like mye glede med det som jeg hadde er det vært det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.