Anbefalte innlegg

Spørs om ikke du må ha et annet sett, får ikke godkjent et sett som har lavere makslast enn bilen har org (evt fjærer fra annet sett om dempere ellers er likt). Regner med det finnes et tilsvarende til det du har som tåler vekten du skulle hatt. Ble ikke vekt eventuelt motortype oppgitt ved bestilling? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ut ifra det som stod i TUV papirene, så forstod han som skulle godkjenne senkesettet at det var flere typer forskjellige fjerer til settet. Han sa at enten så trengte jeg fjerer som stemte med de papirene jeg hadde eller papirer som stemte til de fjerne jeg hadde :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

17 sekunder på google sier meg at du mulighens har Supersport SU84VW49 som har VA/HA: 860/800Kg og skulle hatt Supersport SU84VW49/1 som har VA/HA: 950/800Kg? :) Siden du har dieselpurka ligger det i kortene at du må ha høyere vekt foran pga motorn din er tyngere enn bensin :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette viser igjen viktigheten med å oppgi vektene på bilen når man bestiller senkesett.

Fikk du ikke godt nok svar når du var innom oss ang. dette klokka 1530 siden du må lage en tråd to timer etterpå?

Jeg har ringt Supersport men rette vedkommende var ikke tilstede, i verste fall må du bytte fjærene om de ikke kan skrive ut et tilleggsdokument på dette.

http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/vw/polo-6r/supersport-black-evolution

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, men han fra vegvesenet snakka noe om at det var noe forskjell på org og org sportsunderstell, så tenkte jeg skulle høre. Ellers så veit at det er min egen skyld at jeg ikke oppga vekt før jeg bestilte :P Men takker forøvrig P&R for god hjelp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.