Anbefalte innlegg

Er det noen som har peiling på om det er mulig å få kjøpt en drivaksel(førerside) til Audi S3, og da UTEN indre og ytre drivalsel ledd?

Snakket med Møller i dag og de påstår at de selger bare komplette drivakslinger, med begga leddene osv...... Men jeg trenger bare akslingen :(

Synes det høres helt utrolig toskete ut. Det blir jo og MYE dyrere enn det hadde trengt å bli.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke ut til at akselen er den samme nei, men på den annen side er den komplette akselen lik på Golf/Bora 4motion, så en brukt aksel kan da ikke være umulig å oppdrive?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en telefon til Norsk Bildelsenter... Er det noen som kan ha noe sånt så må det være de!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke ut til at akselen er den samme nei, men på den annen side er den komplette akselen lik på Golf/Bora 4motion, så en brukt aksel kan da ikke være umulig å oppdrive?

Men det er vel ikke lik aksling på Golf 4 motion som på S3/TT 210hk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har delenummeret til denne delen?

Drivaksel S3 fremme venstre side?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delenummer 1J0 407 451 HX brukes både på A3 1.8T 180 hk, S3 og Golf/Bora 115, 130, 150 hk TDI 4motion. Dette er altså komplett aksel, venstre framme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått oppgitt noen nummer som jeg lurte på om noen kunne sjekke hva dette er til da:

 

1J0 501 203B

1J0 501 204B

 

1J0 407 272 FL

 

 

Takker så mye for hjelpen så langt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1J0 501 203B Drivaksel med drivledd

1J0 501 204B Drivaksel med drivledd

 

På siste fikk jeg ikke noe opp.

 

edit:

1J0 407 272 F(uten L) Drivaksel med drivledd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står det til hvilken bil/type/år?

 

Takker for hjelpen, er litt slitsomt når jeg ikke har tilgangen til min egen pc og "rett" programmvare :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1J0 407 272 FL

 

Dette nummeret erstattes med 1J0 407 451 HX

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.