#1 Skrevet September 27, 2011 Skal sandblåse en god del på en bil og lurer på hvor man kjøper sand til en fornuftig pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2011 jula har til 50kr for 25kg sekk, det er billigste jeg har funnet ivertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2011 Jeg kjøper tørrsand fra maxbo med korning 0-0,5mm. Funker bra og er billig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2011 Jeg har en sekk av den fineste til Biltema, funker flott til punktsandblåsning ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2011 Skal blåse en del i motorrom,undersiden av kanalene og litt i skjøter. Får bra med prosenter på maxbo så da blir det en tur dit i morgen. Takk for tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...