Anbefalte innlegg

Hei, driver å monterer ei stor bensinpumpe i taken på S2'en min, jeg har satt ut holderen/ramma, så lurer jeg på om det er mulig å få nedi pumpa der, jeg har tatt utt innmaten og låser fast den org pumpa men jeg får den fårtsatt ikke nedi, det er ei 287l/pt pumpe, aner ikke merke. Den er ifra Kai Roger, noen som har gjørt dette før?

Takker for svar, og hvis noen har bilder så ikke nøl med å legg det ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har gjørt dette før som kan hjelpe meg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er greit å skrive litt mer eksakt hva slags pumpe det er. Er det ei "bosch" 044 pumpe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, men den er like stor, Kar Roger er ikke veldig flink til å skrive hvilket merke ting er, men har snakket med han og funnet ut at jeg må finne dremal! :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte den "044" high output pumpa av Kai, og da måtte jeg bytte selve tank armaturen til 7a, og modifisere filteret i bunn. Da passet det rett oppi. Orginal 3b blir vell for trang?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen min er org ABY men det er sikkert samme holder. jeg får prøve å skjære litt i den, det blir vært å få filteret til å passe tror jeg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder på med det samme på min bil. Jeg har kjøpt pumpeholder fra 7a, disse har samme diameter på pumpa som 044 pumpa. Så da er det bare små modifiseringer som skal til for å få 044 til å passe. Tror ikke det er mulig å få 044 pumpe ned i orginal ABY pumpeholder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du holderen er lik på 100 og A6? Jeg vet at den er større, men vil den passe i bilen min? Noen som vet? er 7a og 100/a6 holderen lik evt? Det finnes litt flere 100'er og a6'er enn 20v hvis man skal finne en holder...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har holder for stor pumpe ja, ihvertfall k-jet utgavene. Men om disse pumpeholderene passer i S2 tankarmatur vet jeg ikke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har holder for stor pumpe ja, ihvertfall k-jet utgavene. Men om disse pumpeholderene passer i S2 tankarmatur vet jeg ikke

Har du satt inn holderen din? Passer 7a holderen RETT nedi?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du satt inn holderen din? Passer 7a holderen RETT nedi?

Har ikke satt holderen nedi tanken enda, men går ut ifra at den passer siden endel andre har gjort det samme før ved montering av stor pumpe i tanken;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg monterte 044-pumpe i holderen til 3b/aby, bare at jeg tredde den hardt innfra toppen og ned, istedet for ned og opp, beholdt org.filteret i bunn, funket fett for meg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg ordnet det:=) Kjøpte en holder fra en audi 100 AAR, jeg skar den innerste deler i to satt pumpa nedi og brukte ei slangeklemme rundt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.