#1 Skrevet September 27, 2011 Litt domt spørsmål kanskje, men hva er navnet på den pæren som er kjørelyse på audi a4 b7. snakker da om de lyktene med orginalt xenon, å de pærene som er halogen:) Å hvordan er de å ta ut? må jeg ut me lykta? har ikke sett så mye på det enda: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2011 Veldig enkel å ta ut, bare ta av dekslet på baksiden av lykta så når du den. Pæren heter BA15s. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2011 Takk;) gadd ikke å gå ut å sjekke nå som jeg sitter å surfer litt. begynner å bli veldig lei av piping hver gang jeg starter bilen nemmelig;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2011 Ja det kan være en smule irriterende ja... Forøvrig så har jeg to sett med led-lykter til skiltlys bak på B7 om du er interessert. Var en del styr grunnet feilsendinger den tiden jeg hadde B7 selv. Er en liten feilproduksjon på de men kan med en dremel lett fikses... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2011 har allerede rukket å kjøpt dette. var på e-bay å fant noen som ikke skulle gji feil mld. på b7. venter på pakke i posten. Hvordan kan det lett fikses med dremel mener du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 28, 2011 Det er et "hakk" som skal inn først på den ene siden av lykta, dette "hakket" er likt på begge sider noe som blir feil da det skal være omvendt på hver side om du skjønner. Dette kan fikses med å lett slipe litt med en dremel eller lignende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 29, 2011 skjønner;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...