#1 Skrevet September 28, 2011 (endret) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Bosch-Platinum-Plus-Spark-Plug-/280741266251?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Submodel%3AG60&hash=item415d7bc34b ser disse passer til 1990 modell g60 corradoer. min corrado er ein SEIN 1989 modell. noen som kan hjelpe meg og bekrefte om disse vil fungere for min corrado? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2011 passer så det dundrer de der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2011 Er din trimmet bør du muligens ha hakket kaldere plugger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2011 noe som faktisk fikk meg til å tenke på en bitteliten ting, jeg kjører BPR7EIX fra NGK kansje noe varme disse pluggene? på en G60 med litt over snittet herja lader og det vanlige? BPR5EIX f.eks? fortsatt NGK Iridium plugger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2011 bilen er original utenom at katalysator er fjernet:P Lar tråden stå åpen i et par dager til dersom noen kommer med mot argumenter. e jo billigt md tanke på at de koster 310kr stk her i norge:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 28, 2011 plugger kjøper man på f.eks ebay hehe ingen vits og stenge tråden, greit og ha den åpen for andre og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 30, 2011 leverandøren kunne ikke merke disse med en kjøpsum under ca 30$. Da slipper eg dessverre ikke unna Momsen når de kommer inn til norge. totalpris for 4 stk blir ca 750kr,-ink moms VS 310x4=1260,-ink moms i norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 30, 2011 har muliges billigere Bosch liggende. Min erfaring er at g40 og g60 er kresen på plugger. Mener og å huske at varmeskalaen går omvendt på ngk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 30, 2011 noe som faktisk fikk meg til å tenke på en bitteliten ting, jeg kjører BPR7EIX fra NGK kansje noe varme disse pluggene? på en G60 med litt over snittet herja lader og det vanlige? BPR5EIX f.eks? fortsatt NGK Iridium plugger Jo høyere tall, jo kaldere plugg på NGK på Bosch er det motsatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 1, 2011 http://www.ebay.co.uk/itm/NGK-IRIDIUM-IX-SPARK-PLUG-BPR7EIX-4055-/260335002498?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3c9d2ce382 - Kjøper du 3 + 1 plugg herfra er det mulig du slipper billigere... slipper i hvertfall å betale mva. Mvh mu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 11, 2012 Bumper denne tråden jeg, hvilke plugger skal kjøres på g60 orginalt? og er det noe som helst poeng i å gå for kaldere plugger i en forholdsvis orginal motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 11, 2012 W6DP0 er de originale til G60 i dag heter de vel WR6DP0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...