#1 Skrevet September 28, 2011 (endret) noen som har peiling på hvor servo oljen blir av ? ingen tydlige lekasjer eller noen, men iløpe av to dager er beholderen tom og pumpa begynner da selvfølgelig og hyle.. frykter att det er en hvis tannstang som har takket for seg desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2011 sikkert vanvittig mye servovæske inni mansjettene? blåst 0-ring e.l? om du har fylt rød olje, så dreper denne pakninger etc relativt fort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2011 Er vel fare for det. Om du finner ut at det er den, så har jeg en liggende! ZF mener jeg det var. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2011 er nokk tannstangen byttet min for 1mnd siden, faktisk ganske grei jobb! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2011 nå nei, ikkje fylt rød olje nei. men har en stund fryktet dette skulle oppstå og nå virke det som om tannstangen har gitt opp men får kjøre med den til den står, svogeren min skal kjøpe en passat å ta motor av så da får jeg alt annet enn motoren! finnes det noen rep sett til disse eller er det bare å bytte hele driten med en gang ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2011 og da var det blitt tydlig att den lekker olje, umulig å si hvor det kommer fra men vet av tidligere erfaringer att banjoskruene har løsnet så håper det er noe så enkelt men tviler litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 30, 2011 Har ZF tannstang om du trenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 1, 2011 pris da eventuelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 1, 2011 1500? Sjekk uansett hva slags Tannstang du har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 1, 2011 A8n min lakk servo olje.. Fylte på slik Omegaolje som jeg blanda med servoolja, slutta da å lekke:) Og den lakk skikkelig.. Kjørte med dette i nesten 2år før jeg solgte bilen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 1, 2011 må fylle beholderen en gang for dag MINST link til hva du brukte da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 1, 2011 A8n min lakk servo olje.. Fylte på slik Omegaolje som jeg blanda med servoolja, slutta da å lekke:) Og den lakk skikkelig.. Kjørte med dette i nesten 2år før jeg solgte bilen:) Prøvde selv noen dråper omegaolje for å få vekk hyling i fra servoen, dette funket iallefall dårlig =( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 1, 2011 har en mistanke om banjoskruene også men får ta de til uka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 1, 2011 må fylle beholderen en gang for dag MINST link til hva du brukte da Hvis den lekker såpass mye olje er det ikke vits i å prøve med Omega. De har forresten mange tilsetninger som virkelig FUNKER !!! Hydraulikk-lekkasje tettemidlet er helt rått. Brukte det på en stor presse jeg jobbet med for mange år siden,600 bar trykk. Lakk som en sil i alle tetninger,fylte på Omega tettemiddel og etter 2 uker var det nesten helt tørt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 1, 2011 hvor får man kjøpt slikt da pål ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 1, 2011 hvor får man kjøpt slikt da pål ?Litt ymse,men tror Meca har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 2, 2011 ja, det burde jo vell ver verdt ett forsjøk, er jo litt makk og bytte tannstang også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 2, 2011 ja, det burde jo vell ver verdt ett forsjøk, er jo litt makk og bytte tannstang ogsåDen fikser jo ikke store mekaniske skader. Mere beregna på uttørka simmer-ringa og lignende. Når du fyller en tank for dag må det være noe seriøst galt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 2, 2011 har du sitt i mansjetten til tannstangen? hele innerskjermen min var våt å jeg la igjen dråper hver plass jeg parkerte bilen fylte dog bare 1 gang i uka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 2, 2011 det ser ikke så gale ut i innerskjermen, litt er det jo men tror ikke det er der det kommer ut.. kanskje jeg må ta meg en tur ut å se om jeg når banjoen fra oppsiden, husker vi hadde inne en a4 en gang på skolen og da var det den som va løs, han fylte og en gang eller noe i uka.. nå fylte jeg ca i 4 tiden i dag og nå begynner det å bli lite igjen høres det ut som.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...