Startproblemer S4 2,7 null reaksjon på nøkkel

Anbefalte innlegg

Sliter med at S4n starter kun når den selv har lyst.

Alt virker normalt fram til man vrir nøkkelen over til start, noen ganger skjer det ikke en dritt, andre ganger klarprer det realt i relene under dasjen og det samme skjer jo da med startern, men den er jo såpass lettstarta at den da starter, noen ganger er det ikke problem i det heletatt, alt dette kan skje innafor 5minutter.

Bilen hadde nå sått i 3-4uker da jeg ikke har hatt tid og ork til å se på problemet, når jeg satt med inn starta den tvert, kjørte ca 45min stoppet og skulle starte igjen så tulla den, før den var helt normal når jeg hadde gått en liten "faenihælvette" runde i garasjen.

Er det noen som har en forklaring på hva dette kan være??

Er det et eller flere releer som er slitene eller er det hjernen som tuller med meg??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk aller først batteripolene, overraskende hvor fort det kan bli dårlig kontakt der.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ikke noe problem med batteripolene, har gått over polene og ladet batteriet, sto med booster på for å ha spenning i bøttevis men selv med 14V på instrument voltmeterer var det ikke tegnt til at den ville sette igang startern idag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må bare under å banke litt på startern din da vel...se om det blir bedre da?..hjerna har vel ikkeno spes å si på dette,men startsperre?..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var bare noe dritt som satt på styringa til innslaget, så nå er det full fart igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.