#1 Skrevet September 29, 2011 Heisann. Skal ha inn noen xenon ekstralykter til vintern og er bare standarlednings nett samt rele med i pakka, Så jeg trenger en bryter til dette, Spørsmålet er om jeg kan bruke eksempel en ekstra orginal tåkelysbryter og sette inn den der det er "dummy brytere", Altså om jeg bare kan smette inn en på høyresida der det er ledige plasser, så bare koble meg inn? Eller om det sitter noen form for kobling eller lignende fra før bak disse dummy bryterne? eller om det evt er noe sært kobla inne i selve bryteren? Samt hvor mye jobb det blir og faktisk komme til på baksia av midtkonsollen? Takk for all hjelp! -Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2011 er ikke påbudt med bryter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2011 er ikke påbudt med bryter... Er klar over det, er bare for og ha mulighet til og eks bare ha langlys uten ekstralykter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2011 Du kan fint bruke en ekstra tåkelysbryter, eller en til varmetråder om du vil. Det er nok ikke noen ekstra kontakter å finne på baksied av dummyene, men på den annen side så kobler du nok bare med flatstikker på baksiden av tåkelysbryteren, så det er rimelig enkelt likevel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2011 Du kan fint bruke en ekstra tåkelysbryter, eller en til varmetråder om du vil. Det er nok ikke noen ekstra kontakter å finne på baksied av dummyene, men på den annen side så kobler du nok bare med flatstikker på baksiden av tåkelysbryteren, så det er rimelig enkelt likevel. Jepp det jeg tenkte på, bare kjøre med kabelsko inn på baksiden, må bare få stappa huet inni der og sett hvordan det blir og komme til, orker ikke demontere hele dæsh'n før vintern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2011 det var lagt opp bak dummybryteren på min b5. Pirk av dekslene å se om det ligger opp ledninger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 29, 2011 ta av dekslet over pedalene så ser du inn på den brytern lengst til venstre, var veldig enkelt å legge opp ekstra når jeg skulle det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 30, 2011 Gjorde dette selv med tåkelysene på min B5 Hos meg lå ledningsnettet klart så det var bare å koble seg på. Jeg tok av blendedekselet og kjøpte også en orginal bryter så de skulle se orginalt ut inni bilen, funker kjempe bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 30, 2011 ta av dekslet over pedalene så ser du inn på den brytern lengst til venstre, var veldig enkelt å legge opp ekstra når jeg skulle det Jeg har tåkelys orginalt så det går ikke ;p Må bli til høyre sia. Er. Vel følgende rekkefølge: Setevarmer, Tåkelys foran, tåkelys bak, bakrutevarmer, nødlys, høydejustering på lykter, dummy, dummy setevarmer om jeg husker riktig nå Men får bare vippe ut en dummy og se hvordan det er der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 30, 2011 Har selv planer om og legge opp ledninger osv til tusenmetringer da denne knappen var et savn i fjord. Min rekkefølge på bryterene er høydejustering, tåkelys framme, tåkelysbak, nødblink... så jeg har ingen dummy bryter. Så må nok ofre høydejusterings bryteren (denne er ikke i bruk uansett).. Snakket med en som sa at det fantes "taxi" bryter hos Møller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...