#1 Skrevet Mars 31, 2005 Dette her var bare så rått... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2005 Lurer på om han har valsa... eller om det er steroider i bensinen Fint var det i alle fall... synes nå jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2005 Konge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2005 Cleant! akkurat slik jeg liker det .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2005 Tror han der karen der har laddet valsa si med nitrometan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 1, 2005 henger meg på, den var driitfet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 1, 2005 Dette her var bare så rått... WTF! Det der var helt rått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 1, 2005 NICE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 1, 2005 Hva med denne da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 1, 2005 Jeg likte den første mye bedre Synes felgene var spesielle, men jeg likte dem absolutt ikke på den Blåe..Usj.. Men det er nå min mening 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 1, 2005 Ja fysj 18" th's er forferdelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 1, 2005 Den gule synes jeg kun hadde rå felger, ellers overhodet ikke min smak.... Den blå hadde helt feil farge og noen forfædelige felger, ikke sannt Mattis Neida, den blå såg MYE bedre ut enn den gule selv om jeg har sett mye penere Golf IV enn de begge to. Behøver ikke lengre enn å se i klubbgalleriet for etter min smak finne flere som er penere enn de begge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 1, 2005 Liker stilen på den blå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 4, 2005 Ingen av de golfene var helt min smak. Dette derimot.... :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 4, 2005 Ja,de var rett og slett helt konge!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 4, 2005 Dette har vært min favoritt lenge: mer info i denne tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=11331&highlight=nydelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 5, 2005 Magne kule golfer her, men den sorte som Magne la inn her var utrolig fet! En av de absolutt bedre jeg har sett! :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 5, 2005 Hva syntes dere om denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 5, 2005 Begge bilene til Magne og bilen til Joakim er sååå rett for min smak! Relativt moderat stylede, men med breie (og helst skrudde) felger og mye senk... Egentlig samme oppskrift som jeg satser på Er jo egentlig fint få (om noen?) Golf IV med denne looken her til lands... kommer ikke på en eneste en i farten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 5, 2005 Begge bilene til Magne og bilen til Joakim er sååå rett for min smak! Relativt moderat stylede, men med breie (og helst skrudde) felger og mye senk... Egentlig samme oppskrift som jeg satser på Er jo egentlig fint få (om noen?) Golf IV med denne looken her til lands... kommer ikke på en eneste en i farten. Prøver å få til noe lignende jeg også, men jeg sliter med å finne de rette felgene (til en litt fornuftig pris og leveringstid). Fryktelig vanskelig å finne ut hvor mye det er plass til bak på Golf IV. Har lyst på 10x19" ,men tør ikke bestille i tilfelle det ikke går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 5, 2005 Prøver å få til noe lignende jeg også, men jeg sliter med å finne de rette felgene (til en litt fornuftig pris og leveringstid).Fryktelig vanskelig å finne ut hvor mye det er plass til bak på Golf IV. Har lyst på 10x19" ,men tør ikke bestille i tilfelle det ikke går. En her i Ålesund med Golf 4 stv hadde 4 stk felger i 8,5x19. I vinter fikk han breddet bakfelgene sine til 9,5x19 å han bruker 265/30-19 dekk. Vet ikke helt hva innpresset havnet på etter bredding.........han har ikke valset å det subber ikke såvidt jeg vet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 5, 2005 Jeg har ikke lyst på så stort som 19" dersom jeg skal gå for slik look, da tror jeg det blir vell så pent med 17" eller 18".... for øyeblikket heller det mot 8 og 10x17 OZ Futura men får se hva vi ender opp med, endrer syn på det hele tiden Problemet med 17" er at en enten må bruke "feil" dekkdim eller alternativt kjøre rundt med ballongdekk... har også 18" OZ Futura, men de hadde jeg egentlig tenkt å bruke på Passaten. Mener at det skal gå greit med 10" bak uten valsing, men vanskelig å si før en har prøvd og uansett så spiller jo både innpress og dekkdim selsvagt inn hva som går på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 5, 2005 Det er nok innpresset som er avgjørende her ja. Den forrige eieren kjørte med 8.5x19" og spacere bak på Golfen min så det er tydelig at det skal gå på en måte å få på breiere felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 5, 2005 Jeg synes nå 17" er alt for smått på golf IV, uansett for breie dem er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 7, 2005 Denne her falt jeg for: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...