#1 Skrevet September 29, 2011 Slenger bare dette prosjektet ut i lufta:P ser på ebay- og der finner eg komplett turbo kitt til corrado G60 for ca 4000kr!!! http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Custom-Race-T3T4-T3-T4-TurboCharger-Turbo-Boost-Kit-/260852520748?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3ACorrado&hash=item3cbc05972c dette må da vel være billigt? så kommer spørsmålet. er det månedsvis med arbeid og konvertere? eller går det ganskje kjapt dersom eg tar ut motoren også konvertere motoren, også motorromet hver for seg? hvilke effekter kan eg forvente? kontra oppdatere ladehjulet til G-laderen front IC og chip? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2011 Glem det kittet i hvertfall, har jo ikke manifold, og jeg mistenker at det ikke er plass til turboen uten å modifisere torpedoveggen. Kjøp deg et ATP kit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2011 okey da går dette i glemmeboka en stund til det kommer opp et tilbud på e-bay som inneholder Manifold:) Syntes de ATP kittene var litt dyre eg:P Har ikke hastverk så smører meg med tålmodighet så kjøper vi dersom et godt tilbud kommer opp:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 30, 2011 okey da går dette i glemmeboka en stund til det kommer opp et tilbud på e-bay som inneholder Manifold:) Syntes de ATP kittene var litt dyre eg:P Har ikke hastverk så smører meg med tålmodighet så kjøper vi dersom et godt tilbud kommer opp:P Huff og huff! Må ikke montere turbo i en corrado! Du ødlegger hele corradoen spør du meg.. Hehe. Desverre er det ofte slik at billige turboer også har kvalitet og passform deretter. Så når du først skal kjøpe er det greit å kjøpe skikkelige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 30, 2011 har mest lyst og innstallera ein bedre kompressor. men finner ikke noe annet enn BBM og disse blir litt for dyre spør du meg:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 30, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=222897&highlight=g60 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 30, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=222897&highlight=g60 OIOIOI TAKKER!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 30, 2011 Heisan, jeg hadde en Rado G60 og raste to g60 kompressorer før jeg gikk over til Turbo. Men det jeg skal fram til er at hvis du velger å legge inn turbo vill du få plassproblemer og veldig mye varme som kan bli et problem siden bremserørene går rett bak der, men Turbo er raskt og billige kontra skikkelige presser. PS hadde selv kjøpt denne http://forum.vwaudi-club.no/showthre...&highlight=g60 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...