Anbefalte innlegg

Lurer på om xenon lysene på en 01 a6 skal justere seg opp/ned hver gang bilen startes,vet det gjør det på nyere biler,men trodde ikke denne har det,fikk bemerkning på eu om det?

Er vel nivåreguleringen på bakstilling som er gåen hvis ene lyset lyser rett i været? eller kan det være motoren på lykta?

noen måte å få sjekket dette på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min gamle 2001 A6 gjorde det ikke(produsert juli 2000)

Min nåværende S6 gjør dette, den er en 2001 modell også, men produsert i desember 2000.

Lyser de lavt? Hvis ja har de gått i grunnstilling, og da er en sensor defekt. Få tak i noen med vag-com så ser dere om det er en feilkode på lysene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde en lykt som pekte rett i bakken. Da viste det seg at det var knekt av en plastdel på justeringsannordningen slik at lykten ikke holdt seg i grunninnstillingen.

Sjekk om lyktene beveger seg når du slår på bilen. Hvis de ikke gjør det ville jeg startet med å sjekket sikringen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.