Anbefalte innlegg

Hei!

Har en gaswire fra golf 4 gti som ej skal bruke i min corrado g60(ombygd til golf 4 gti 1998 model).

Lure da på om noen har en bra løysning på korleis ej skal få skøyta ihop gaswire fra golf 4 gti å enden av gaswire ¨på en g60 slik den passer overens medfeste på gasspedalen.

Finnes det noe slaks hylse som man kan legge begge wire endane i å knippe ihop`?evt andre løysninger..

Takker for svar!!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Har en gaswire fra golf 4 gti som ej skal bruke i min corrado g60(ombygd til golf 4 gti 1998 model).

Lure da på om noen har en bra løysning på korleis ej skal få skøyta ihop gaswire fra golf 4 gti å enden av gaswire ¨på en g60 slik den passer overens medfeste på gasspedalen.

Finnes det noe slaks hylse som man kan legge begge wire endane i å knippe ihop`?evt andre løysninger..

Takker for svar!!:)

min røyk på ett isbane treff en gang og da skjøtet jeg med sukkerbit som er beregnet for ledninger og det ble så holdbart så sitter slik enda :-) skrudde bom fast og smeltet loddetinn inni !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers finnes jo de kobber hylsene man bruker på waiere når man lager løkker til fester ol. de trer du over og klemmer eller banker flate:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk takk for tips!:)

blir vel å finne ut ka som e bestå bruke av sukkerbiten eller kobberhylsa når jeg kjem heim fra sjøen!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.