Anbefalte innlegg

Har oppdaget en litt merkelig slitasje på bakdekkene på min Golf V 1.4 TSI R. På innsiden slites lamellene i "trappefasong", dvs. det er "høydeforskjell" mellom forsiden og baksiden av de tverrgående lamellene. Bakhjulene støyer også merkbart. Dekkene er Dunlop Supersport 225/40-18. Noen som vet hva dette kan komme av?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få tatt en hjulstillingskontroll du.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også bare være normal slitasje pga. mye moment. Du får litt mer romling i bilen, men det er ikke noe problem å bruke dekkene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også bare være normal slitasje pga. mye moment. Du får litt mer romling i bilen, men det er ikke noe problem å bruke dekkene.

Mye moment bak på en Golf 5 ? :)

Er nokk hjulstillingen din som må justerast :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problem på min A4. Sommerdekkene i 235/35ZR19 slites i trapper, og bråker som om samtlige hjullager er slått sønder og sammen. På vinterhjul derimot, i standarddim, er det ingen unormal slitasje, ingen støy og den drar rett frem ved hvilegass, pådrag og brems. Trodde det bare var dekkene fra desidert nederste og billigste hylle som var problemet : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye moment bak på en Golf 5 ? :)

Er nokk hjulstillingen din som må justerast :)

Oj, jeg er tydeligvis blind. :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.