#1 Skrevet September 30, 2011 Har oppdaget en litt merkelig slitasje på bakdekkene på min Golf V 1.4 TSI R. På innsiden slites lamellene i "trappefasong", dvs. det er "høydeforskjell" mellom forsiden og baksiden av de tverrgående lamellene. Bakhjulene støyer også merkbart. Dekkene er Dunlop Supersport 225/40-18. Noen som vet hva dette kan komme av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2011 Få tatt en hjulstillingskontroll du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2011 Kan også bare være normal slitasje pga. mye moment. Du får litt mer romling i bilen, men det er ikke noe problem å bruke dekkene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 30, 2011 Kan også bare være normal slitasje pga. mye moment. Du får litt mer romling i bilen, men det er ikke noe problem å bruke dekkene. Mye moment bak på en Golf 5 ? Er nokk hjulstillingen din som må justerast 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 30, 2011 Har samme problem på min A4. Sommerdekkene i 235/35ZR19 slites i trapper, og bråker som om samtlige hjullager er slått sønder og sammen. På vinterhjul derimot, i standarddim, er det ingen unormal slitasje, ingen støy og den drar rett frem ved hvilegass, pådrag og brems. Trodde det bare var dekkene fra desidert nederste og billigste hylle som var problemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 30, 2011 Mye moment bak på en Golf 5 ? Er nokk hjulstillingen din som må justerast Oj, jeg er tydeligvis blind. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...