Anbefalte innlegg

Sett å drømme mæ litt bort her...

Har lyst på 4x4 til Caddy'n. (er vell ikke en første)

Finnes det noen muligheter for at BT godkjenner dette ??

Noen som har gjort dette..??

Tenkte i første omgamg G2 motor/gir og bakaksling (90hk).

Eller gjerne med TD motor (1,6).

Tro om de kommer til å steile totalt der,hvis man spør !!

Noen som har gode kontakter til Møller ???: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Caddy har stiv bakaksel og bladfjærer, så det letteste er jo å tilpasse bakakselen fra en bil med stiv bakaksel og bakhjulstrekk. Første jeg tenker på er Ford Taunus, eller Opel Kadett C. Kanskje en Japansk 2wd pickup, Mazda eller Toyota?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2.5d4d hiace motor med tilhørende drivverk. Regner med du skal bruke caddien i skogen:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det ja.

Men æ tror at hvis man skulle ha en sjanse for å få dette godkjennt,så burde man kanskje holde seg til VAG produkter...!!

Ikke vet jeg..

Dere kan gjerne komme med innspill

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nææ...det va tenkt til gatebruk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det får du "aldri" godkjent i Norge ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det ja.

Men æ tror at hvis man skulle ha en sjanse for å få dette godkjennt,så burde man kanskje holde seg til VAG produkter...!!

Tror ikke det er noe enklere å få det godkjent med bakaksel fra en 2012 Caddy 4mo enn med en bakaksel fra en 1978 Taunus... Like fordømt vanskelig uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En motor foran og en motor i planet tenkte nå bare jeg da. Inkludert tårn til fjærer og kaste bladfjærene så langt du får dem :)

Du sliter med å godkjenne, bortsett fra hvis du skal skilte den i et annet land enn Norge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja,tror nok at det en umulig sak å få noe sånnt godkjennt her.

Men mener å ha sett slike bygg godkjennt i tyskland,og da med grommotorer ala VR6 turbo osv...

Men nytter vel ikke å komme med slike godkjenningpapirer heller da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finn Kristian Kleppe i klubben har en Golf 2 Syncro som er godkjent ombyggd til 1.6TD, ikke caddy akkurat men nærme nok :P Hør med han, tror han hadde salgsplaner. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En jeg prata med på treffet i Luckau i 2005 hadde en Caddy med HGP twinturbo VR6 og drivlinje fra Passat VR6 Syncro. Han hadde sveisa inn deler av gulvet og hele fjærtårna bak fra Passaten. Kjørte lave 13-tider på stripa. Om jeg ikke husker feil var det reportasje på den i VW Scene samme år. Naturligvis var "alles eingetragen": smil :.

Har garantert bilde av den på en av de ørten uframkalte filmene fra den tida. Gud veit hvor de er i flyttelasset nå;).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det Andreas forteller her, beviser bare at ingenting er umulig. Det krever bare mye penger, godt arbeid, masse papirer og god tålmodighet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.