#1 Skrevet Oktober 3, 2011 (endret) Trekkes fra salg, tråd kan slettes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2012 Bilder av felger på bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2012 Er de i Bergen eller Ålesund? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 27, 2012 Heisann Kan du sende meg nærbilde av hver felg på alehalse@hotmail.com? Hvilken ET har du på bilen din? Litt usikker på om de vil passe på min A6, den har ET45 Mvh Aleksander Halse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2012 Hei Da har jeg sendt deg nærbilder av felgene. Min bil har også ET45 så vill tro de passer. Mvh Ole Jacob Thank you Ser bra ut disse. Hvilken stand er dekka i? Om du kunne tatt noen mål der dekka er mest slitt så hadde det våre toppers 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2012 (endret) Ja de er meget bra Dekka er i god stand, ca 7mm på alle fire dekka. mvh Ole Jacob Slenger inn ett bud på 7 000kr levert Volda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 12, 2012 Hei! Er felgene dine solgt? Har en A4 2006 mod, tror du de er match? Mvh Trond Vågenes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...