#1 Skrevet September 30, 2011 (endret) Har problemer med at a6en ikke starter. den får bensin inn, starteren går og den har gnist. noen som har peiling på hva som kan være problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2011 Det er nesten umulig å svare på før du har kjørt en diagnose. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2011 Skal ta det i morgen så får se da. tenkte bare vis noen har vært borti lignende;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2011 Ventilheng 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 12, 2011 hvordan gikk det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 12, 2011 Starter ikke enda:p var ikke nøklene heller:p hvordan får jeg sjekka/ fiksa ventilheng:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 12, 2011 En forbrenningsmotor er egentlig veldig enkel.. den trenger i prinsippet 4ting for å gå: - Bensin - Gnist - Kompressjon - Rett tidspunkt (Timing) Du sier den har gnist og bensin.. hvordan har du sjekket dette ? Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 12, 2011 Har skrudd av bensin tilførsel inn og prøvd og starte og hatt ut plugger og lagt mot gods. og sjekke stort mer enn det kan jeg ikke så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 12, 2011 Hva slags motor har du? Sjekka at registerreima ikke har kamma over? Når stempel på syl 1 er på topp, sjekk at merking på kammen og veiva er der det skal være. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 12, 2011 er en 2.4 v6. Da får jeg sjekke det:) er det lett og se om de står riktig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 12, 2011 Ta en diagnose om du er usikker på feilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 13, 2011 har tatt det:) kom ikke opp noe spesiellt. sletta alle feil, prøvde og starte. men ville fortsatt ikke. kom ikke opp noen feilkoder etter det. merker at bilen begynner og "riste" i ett halvt sekund av og til, akkurat som om den vil starte men ikke får det til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 13, 2011 Noen som vet hvordan jeg sjekker om dysene henger? Eller hvordan jeg sjekker at registerreima ikke har kamma over? er ikke helt min sterke side detta:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 13, 2011 jeg skal få lagt inn feilkodene i morgen. må få litt strøm på vagcom pcen først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 15, 2011 Ingen som har vært borti dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 16, 2011 Ingen som har vært borti dette? Det er vanskelig å svare på nettet, spesielt hvis man ikke har noen feilkoder å begynne med. Da må man rett og slett begynne feilsøking på den gamle måten, kontrollere sensorer, sjekke kaminnstillinger etc. for å forsøke å finne ut hva som er feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 16, 2011 nei er ikke lett uten noe og gå etter. får sende den på verksted i morra og satse på at de finner ut av det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 20, 2011 2,4 og 2,8 30v motorene har ein tendens til å kokse seg så ventilene henger og den vil da ikke få komp. Dette skjer spesielt på de med automat for de går på lavt turtall og ved daukjøring. Kjør rens i innsuger å få på skikkelig med strøm så du får kinna skikkelig og når du får starta den så får du kjøre den litt skikkelig etterpå. Starter den ikke må det demonteres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 20, 2011 hva var feilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...