#1 Skrevet Oktober 1, 2011 (endret) Hei, har en del gammelt defa utstyr liggende og nå tenkte jeg å få koblet det opp til vinteren, deriblandt en batterilader.. Men så vet jeg ikke helt hvordan det skal kobles, så jeg spør her.. Første boksen er relativt liten og alt det står på den er: Defa Type 450 009 Neste boks er diger og er sort i bunn og oransje på toppen,står Defa Type 13D2 Skulle gjerne likt å visst hvordan disse skal kobles.. Noen som har tilgang til noen produktblader, supportside eller har dette montert selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 1, 2011 google:) http://www.hella.com/produktion/HellaResources/WebSite/HellaResources/HellaNO/Wholesalers/pricelist_20090228/Brt-Defa.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2011 Den linken hjalp meg lite, det ser ut som en oversikt over alle produkter defa selger nå, jeg ville uansett ikke forstått noe mer utifra hvordan det skal kobles med det arket.. dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 1, 2011 har du bilde? lettere å se.men det meste med defa er plug and play 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 1, 2011 er det en slik*? da er de to pinnene ved siden av hverandre plus å minus til batteri å den alene skal vel ha strøm mener jeg,er innebygd rele i den til smartstart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 1, 2011 Etter litt komplisert googling har jeg kommet frem til at jeg har følgende: Futura Automatic panel inni bilen MultiCharger 1203 batterilader Termina 1400/2000 kupèvarmer Men jeg har ikke funnet ut av den siste boksen.. Mulig det er noe relegreier? Så var det å finne ut av dette da.. Edit: jeg tror jeg fant noe skrift, var veldig oppskrapet, men type 745 Google ga meg dette bildet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 1, 2011 hmm en slik boks har jeg ikke sett før,men kan se ut som en slags forgreiner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 1, 2011 Problemet løst, den forgreningen som er nevnt sist tilfører et annet system, et eldre et, så det en siste er helt unødvendig å ha tilkoblet, koblet dette ifra igjen og da fungerte alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 1, 2011 det var bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...