#1 Skrevet Oktober 1, 2011 Hei Noen som vet hvor man får kjøpt utløserlager i metall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2011 Jeg lurer også. Tydeligvis ikke på mekonomen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2012 Bumper denne, bilen spiser orginal-lager ved banekjøring. Den plastikkringen detter bare av inne i clutch huset. Vet 034 har, noe. Flere som har problemer med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2012 Jeg har samme problem.. jeg bare fjerna den plastikk ringen og bruker den slik. Eneste er at det skrangler litt når ikke klutsjen er koblet inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 13, 2012 Sjekk om Øystein på hansenmotorsport.no har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...