#1 Skrevet Oktober 1, 2011 Her er noen bilder jeg tok i dag, så kan det godt hende det kommer flere utover helgen. Golf mk VI by henhau, on Flickr Golf mk VI by henhau, on Flickr Audi A3 by henhau, on Flickr VW Touran by henhau, on Flickr VW Touran by henhau, on Flickr Audi A4 by henhau, on Flickr Audi A4 by henhau, on Flickr Golf mk VI by henhau, on Flickr Golf mk VI by henhau, on Flickr Golf mk VI by henhau, on Flickr Golf mk VI by henhau, on Flickr Audi A3 by henhau, on Flickr Golf mk V by henhau, on Flickr Golf mk VI by henhau, on Flickr Golf mk VI by henhau, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 1, 2011 Her er mine, ingen flink fotograf, men prøver å lære 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2011 Noen bilder fra dagens photoshoot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 1, 2011 Her er mine, du får en bedre oversikt her:http://haraldb.com/gallery/VACN%20-%20Oslo%20Photoshoot%20Oktober/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2011 Takk for utrolig bra bilder !! Bilen har aldri sett bedre ut enn den gjør her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 2, 2011 Kongebilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...