#1 Skrevet Oktober 1, 2011 (endret) Får ikke opp eller ned vinduene og har ressomert meg frem til at det muligens er komfort hjernen som er gåen.. sentrallås funker.. Motorene får signal fra bryter. Pinnene ut av hjernen: 12: 12Volt 6: 5Volt 9: 0Volt Målingene er tatt med tenning på da vinduene normalt skal fungere. noen som har en jeg kan låne for eventuelt å utelukke det? dele nr: 1J0 959 799 N 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2011 Ingen som har noen ide om hva annet det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2011 på min har komforfunksjonen "brent seg". får fortsatt strøm men virker rett og slett ikke.har du renset hjernen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 5, 2011 Nei har ikke det. Vinduene og el justering av speil sluttet bare å fungere her en dag.. Men sentrallåsen og alarmen funker enda.. Kjøpt en ny hjerne på eBay, får se om det hjelper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 14, 2011 Har samma problem med en passat her, funker vinduene dine hvis du bruker nøkkelen i dørlåsen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 15, 2011 Har ikke prøvd, får ikke nøkkelen inn i dørlåsen og har ikke tenkt noe mere over det, men speiljusteringen fungerer heller ikke. Er strøm der og lys i bryteren, syntes det er utrulig rart. Men fikk ny komforthjerne, denne virket ikke må vel programmeres. Sentrallåsen funket ikke når jeg satt i den "nye" modulen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 30, 2011 hvordan gikk dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 28, 2011 Har ikke kommet noe lengre da det er dama som bruker bilen og hun klager ikke over at vinduene ikke fungerer hehe Skjønner ikke hva det kan være da det er strøm og motoren på førerdøren får signal.. Skal se om jeg får tangskjørt motorene på vinduene bare for å se at de fungerer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 28, 2011 Sjekk om det er brudd i ledningsnettet som ligger under gulvteppe der som komfortstyreenheten ligger. Har vert borti flere tilfeller av det på slike biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 10, 2012 Var en sammenkobling med en leder inn og to ut som var knekt... Blå/Sort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...