#1 Skrevet April 1, 2005 Jeg lurte på om det var flere enn meg fra Oslo og omegn som har tenkt seg til Valdres på treff 1.Mai? Er det noen som skal dra lørdag? Det hadde jo gått an samkjørt hyttebestilling litt? Jeg blir bare meg, og det er kanskje flere som skal dra alene også? Jeg regner jo med at de ikke har enmannshytter der (det kalles vel utedass i såfall?) ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2005 Jeg kan jo alltids ligge på armen din Men seriøst, tenkte meg en tur oppover! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2005 Skal nok oppover jeg også hvis bilen blir ferdig. Men det blir kun dagstur for min del. Roger: Pass deg for Kristian! Plutselig så skal han låne hull av deg også (internspøk) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2005 Hehehe, jeg tror nok at "faren" til Kristian skal oppover også, så han må sikkert ligge i køyeseng sammen med "pappa"? : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 1, 2005 Jeg tenkte meg en tur oppover! (hvis felger og deler kommer tidsnok) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 1, 2005 Men hvilken vei skal Oslofolket kjøre? Vi fra Drammen kjører vel Hokksund-Åmot-Vikersund-Hønefoss. Men dere fra Oslo kjører vel av i Sandvika og så mot Hønefoss? Hmm, i følge Gulesider burde vi fra Drammen kjøre over Tranby, Sylling og så inn på E16 etter ca 4 mil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 1, 2005 Drar opp på fredag kveld. Muligens med begge bilene. Kjører via Nittedal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 2, 2005 Vis alle delene har kommet så kommer jeg også.(de skal komme i slutten av april ) Men tror nok det bare blir dagstur... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 2, 2005 Men hvilken vei skal Oslofolket kjøre? Vi fra Drammen kjører vel Hokksund-Åmot-Vikersund-Hønefoss. Men dere fra Oslo kjører vel av i Sandvika og så mot Hønefoss? Hmm, i følge Gulesider burde vi fra Drammen kjøre over Tranby, Sylling og så inn på E16 etter ca 4 mil... Jeg har ingen aning, for jeg har aldri vært der oppe. Jeg håper å finne noen som kan veien, og så henge meg på dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 2, 2005 Ruller vel oppover med 90en tenker jeg men vet ikke helt om det blir overnatting eller ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 2, 2005 Jeg har ingen aning, for jeg har aldri vært der oppe. Jeg håper å finne noen som kan veien, og så henge meg på dem. Beste veien vil være å kjøre til Sandvika å følge E-16 mot Fagernes Men fra Lillestrømsområde er det vel raskest å kjøre RV4 og deretter RV35 Moro at det er så mange som vil komme oppover hit! Velkomne skal dere være! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 2, 2005 Jeg blir med oppover Roger og JAM, over. Vi kan vel snakkes nærmere ang. avreise. kommer du/dere på Lørenskog mandag? over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 2, 2005 Jeg blir med oppover Roger og JAM, over. Vi kan vel snakkes nærmere ang. avreise. kommer du/dere på Lørenskog mandag? over OT: Jeg kommer. over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 3, 2005 OT: Jeg kommer. over Jeg skal også prøve å komme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 3, 2005 Jeg skal også prøve å komme. Jeg blir med oppover en tur, drar vel på lørdagen tenker jeg. helt nytt for meg dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 3, 2005 Beste vei fra drammen er å kjøre til sandvika og ta av mot hønefoss, eller kjøre til oslo og videre.. Kjører drammen-hønefoss en gang i uka men jeg kjører en kortere vei til drammen.. En skikkelig svingete og relativt dårlig vei som egner seg dårlig om man ikke er kjent med dumper å sånn.. Da kommer man igjen i lierbyen... Det er den korteste veien til hønefoss.. Dere kjører vel uansett gjennom hadeland, så da er det sikkert noen herfra som henger seg på også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 4, 2005 Beste vei fra drammen er å kjøre til sandvika og ta av mot hønefoss, eller kjøre til oslo og videre.. Kjører drammen-hønefoss en gang i uka men jeg kjører en kortere vei til drammen.. En skikkelig svingete og relativt dårlig vei som egner seg dårlig om man ikke er kjent med dumper å sånn.. Da kommer man igjen i lierbyen... Det er den korteste veien til hønefoss.. Dere kjører vel uansett gjennom hadeland, så da er det sikkert noen herfra som henger seg på også.. Raskeste vei: Fra Oslo øst,østfold kjør rv4 Hadeland (maaange svinger og humper siste del av veien rv35) (vil anbefale E-16 vist dere ikke har avtalt noe med Hadelandfolket?) Fra Oslo Vest,Asker, Drammen,Vestfold kjør E-16 (om Sandvika) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 18, 2005 Roger: Hvis dere skal kjøre kolonne oppover på Lørdag(med østfold og Drammen), kunne du ha sagt i fra når dere hadde nærmet dere treffområdet , slik at vi kunne ha filmet/tatt bilder av dere fra en bru som går over E-16. (hadde vært litt stilig med kolonnekjøringsbilde fra "fugleperspektiv" Gir mer bedskjed ang dette og treff tlfnummer over pm i slutten av neste uke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 19, 2005 Høres ut som en god idè. Venter spent på tlf.nr. jeg da vet du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 19, 2005 Satser på at vi fra Østfold kan henge oss på dere i Oslo da.. Vi kjører oppover på lørdag, men tidspunktet er uvisst. Kunne kanskje kjørt som nevnt over, via Hadeland og tatt med oss en gjeng derfra, sikkert mange der også, så kunne det blitt en litt lengre film enn 5-6 biler på rad om vi kommer hver for oss.. Dere fra Oslo kan jo komme med forslag til møteplass... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 19, 2005 Follo regner jeg også blir med på dette... Vi har lokallagsmøte idag, så får vi lufta stemninga, vet om i allefall tre biler fra Follo foreløpig, og det blir nok flere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 19, 2005 Da har alle delene mine kommet, og bilen skal til lakkering på mandag.. Håper virkelig jeg rekker dette da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 19, 2005 bilen skal til lakkering på mandag.. Samma skal min. Så kommer vel til å tvinne tommeltotter hele uka. Så til dette ang samkjøring med oss fra Hadeland: Er veldig usikker på hvor mange herfra som egentlig skal oppover, og hvor mange biler det er. Men det er også mulig vi stikker oppover litt tidligere, pga bilcross/rallcross på banen som er på Dokka. Og siden vi skal forbi der uansett, så kan det være at vi stikker innom der en tur også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 19, 2005 Vi er iallefall 3 biler herfra til nå, håper på flere. Mulig 4 om brodern også får igjen bilen fra lakkering til tida.. Follo kan jo vi fra Østfold møte ved Shell på avkjøringa til Ås eller noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 20, 2005 Satser på at vi fra Østfold kan henge oss på dere i Oslo da.. Vi kjører oppover på lørdag, men tidspunktet er uvisst. Kunne kanskje kjørt som nevnt over, via Hadeland og tatt med oss en gjeng derfra, sikkert mange der også, så kunne det blitt en litt lengre film enn 5-6 biler på rad om vi kommer hver for oss.. Dere fra Oslo kan jo komme med forslag til møteplass... Vi som kjører fra oslo, kan jo møte resten av gjengen ved shell stasjonen(?) Den er rett etter avkjøringen mot Hønefoss, og etter tunellen.. Vi er iallefall 3 biler.. er det noen med andre forslag..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...