#26 Skrevet April 24, 2005 Det synes jeg høres ut som en bra plan jeg Casper. Men vi får finne ut et klokkeslett vi skal møtes også da? Det bør vel ikke bli altfor sent på lørdagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 25, 2005 Det synes jeg høres ut som en bra plan jeg Casper.Men vi får finne ut et klokkeslett vi skal møtes også da? Det bør vel ikke bli altfor sent på lørdagen? hva med klokken 1400...? bare et forslag, veit ikke hvor lang tid det tar å kjøre derifra jeg..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 25, 2005 Klokken 14 er helt greit for meg, etter det jeg har forstått så er gjort på et par timer å komme dit. Vi får se hvordan det passer for alle andre her? Hvis noen vil lagre noen telefonnummer, så er mitt: 909 79 307 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 25, 2005 Klokken 14 er helt greit for meg, etter det jeg har forstått så er gjort på et par timer å komme dit.Vi får se hvordan det passer for alle andre her? Hvis noen vil lagre noen telefonnummer, så er mitt: 909 79 307 Perfekt... Hvis noen andre vil bli med å kjøre i kolonne, så si ifra, kan sikkert forandre på møtetidspunkt om det passer bedre for noen... Mvh Casper Mob.97000087 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 25, 2005 Perfekt...Hvis noen andre vil bli med å kjøre i kolonne, så si ifra, kan sikkert forandre på møtetidspunkt om det passer bedre for noen... Mvh Casper Mob.97000087 Jeg har fått høre at de fra Østfold har planer om å dra fra Moss i 2-tida. Vi har vel tid til å vente på dem eller? Det er jo mere gøy jo flere biler vi blir? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 25, 2005 Jeg har fått høre at de fra Østfold har planer om å dra fra Moss i 2-tida. Vi har vel tid til å vente på dem eller? Det er jo mere gøy jo flere biler vi blir? Det er jo gull det da... Blir det ca kl 3 da, ved samme bensinstasjon som planlagt..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 25, 2005 Det er jo gull det da...Blir det ca kl 3 da, ved samme bensinstasjon som planlagt..? Ja, det blir vel i de tider da. Jeg skal bare få en bekreftelse fra Knut-Richard når han har hørt fra alle som skal være med. Da har jeg fått en bekreftelse fra Østfold. De drar fra Moss klokken 14 lørdag, så da blir det oppmøte på nevnte bensinstasjon klokka 15. Jeg håper at det blir med mange fra Oslo også, så vi blir en skikkelig lang kolonne. OG husk å ta med Walkie-Talkie for alle som har det. Og for de som ikke har, så får man kjøpt på Elkjøp til bare noen få hundrelapper. De er av merket Cobra, men jeg husker ikke typen (525????). Det er jo kjekt å kunne ha litt kommunikasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 28, 2005 Ja, det blir vel i de tider da. Jeg skal bare få en bekreftelse fra Knut-Richard når han har hørt fra alle som skal være med. Da har jeg fått en bekreftelse fra Østfold. De drar fra Moss klokken 14 lørdag, så da blir det oppmøte på nevnte bensinstasjon klokka 15. Jeg håper at det blir med mange fra Oslo også, så vi blir en skikkelig lang kolonne. OG husk å ta med Walkie-Talkie for alle som har det. Og for de som ikke har, så får man kjøpt på Elkjøp til bare noen få hundrelapper. De er av merket Cobra, men jeg husker ikke typen (525????). Det er jo kjekt å kunne ha litt kommunikasjon. da blir det kl 1500?? Har lagret nr. ditt, så ringer jeg på lørdagen og sjekker om alt er i rute... casper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 29, 2005 da blir det kl 1500?? Har lagret nr. ditt, så ringer jeg på lørdagen og sjekker om alt er i rute... casper Ja, det blir klokken 15. Jeg har lagret nummeret ditt også, så da vet jeg hvem det er når du ringer. Men jeg må si det virker som om det er dårlig oppmøte fra Oslo her? Det burde jo kunne bli med mere enn to fra den lille landsbyen Oslo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 29, 2005 Hvem stasjon snakker dere om??? Den i sandvika eller den i Inngangen til hønefoss...?? Follo-gjengen drar fra korsegården kl.14.15 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 29, 2005 Den i Sandvika. Når du tar av E18 mot Hønefoss, kjører gjennom tunnelen, så får du den på øyre hånd med en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 29, 2005 Det er Statoil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 29, 2005 Jepp, det er visst det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...