#1 Skrevet Oktober 2, 2011 Ønsker å kjøpe kodesokkel til 2.2 20vt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2011 Bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 26, 2011 bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2011 Ingen ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2011 regner med at du har prøvd å ta kontakt med S-Sentrum og BOracing? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 30, 2011 Nei , men har hørt med diverse andre og dem ska ha drømmepriser .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 1, 2011 2500,- så får du hjernen med kodesokkel, 3bars map sensor og 290hk chipper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 2, 2011 (endret) inklusiv frakt så er den grei den .. Har du brukt den så du veit den fungerer ? Ser du har en tråd med feilsøking på den , Så jeg betaler ikkje før jeg får testet den eventuelt .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 3, 2011 Var en diode som var tatt kveld.denne er byttet og bilen startet med engang etterpå.har desverre dårlig erfaring med å sende deler før penger er på plass. Garanterer hvertfall at den funker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 4, 2011 Send meg kontonummer da så fører jeg over 2500 til deg .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 26, 2012 bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 7, 2014 Noen som har kode sokkel ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...