#1 Skrevet Oktober 2, 2011 noen som vet om tønnene fra en q7 felg 10x20'' http://www.original-felgen.com/4l0601025g1h7.html Bestell-Nr.: 4L0 601 025 G 1H7 Größe: 10 x 20 ET44 Lochkreis: 5 x 130 går på q5 sentrene altså de som er 8.5x20'' http://www.original-felgen.com/8r0601025m1h7.html Bestell-Nr.: 8R0 601 025 M 1H7 Größe: 8,5 x 20 ET33 Lochkreis: 5 x 112 og hvis dette går vil det da fortsatt være ET33 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2011 Sånn jeg har forstått det. så vil ETen bli 44 da. Felgene er jo to-delte og ikke tre-delte, dvs at hvis tønna blir breiere, så går ETen opp, hadde de derimot hvert tre-delte, og du fikk større ytterringer, så ville ETen hvert det samme men bredden på felgene blitt større. Mulig jeg er på jordet her, men når tønna blir bredere, så vil jo senterpunktet på felgen flytte seg, mens selve senteret på felgen vil fortsatt ha samme utførrelse.. Da må jo ETen gå opp? Eller :E Ett dårlig paintbilde jeg har prøvd å forklare med: På spørsmålet om de passer overens, så har jeg ingen idê 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2011 Offset vil avhenge av hvis det passer om høydene på senter er like store. Hvis du legger sentrene flatt, og måler fra anleggsflaten mot tønna ned til bakken. Antagelig er disse forskjellige pga forskjellig krav til klaring mot bremser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2011 det var jo noe drit da, må vel få itake en 8,5x20'' og en 10x20 felg da å prøve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2011 Hva har du tenkt å ha det på da? Hvilket innpress trenger du ca? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 2, 2011 tenkte litt på å bygge meg caddy på jobben og fungerer utmerket med 10'' bak på den og 8,5 foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...