#1 Skrevet Oktober 2, 2011 (endret) har ett sett nedre dørlister til overs,de er nye og ubrukte.disse er ikke originale,og har ikke metallskinna som ruster,er helt like de originale på utseende. ser for meg 700,-inkl frakt det er de helt nederst på dørene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2011 bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2011 opp igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 20, 2011 bump.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 20, 2011 Hvordan blir passformen på disse? kjøpte ett sett selv fra ebukta, men de bulet ut mellom hvert klips på døra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 20, 2011 Hvordan blir passformen på disse? kjøpte ett sett selv fra ebukta, men de bulet ut mellom hvert klips på døra? så som så vil jeg si,har prøvemontert alle 4,var vel en dør jeg ikke ble helt fornøyd med da de bula littegranne ut der,men ellers vil jeg si det var greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 14, 2011 opp opp opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 21, 2012 bump,bud?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 26, 2012 hepphepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 27, 2012 500 kr ink frakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 27, 2012 500 kr ink frakt? 600,- inkl frakt så har vi en deal! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...