16V topp oettinger til golf 1 GTI

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med å bygge om golf 1 gti med nevnte topp?

Er ingen ekspert på området så jeg kaster bare ut denne tråden i håp om at noen der ute kan svare. Er en sånn topp f eks dyr?

 

mvh sondre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oettinger deler er generelt dyre og vanskelig å få tak i. Hvis toppen du har tenkt å benytte ikke er komplett (tenker da spesielt på Oettinger tilpassede deler) kan det bli vanskelig å skaffe delene. Det ble levert flere typer av Oettinger motorer med Oettinger sin egen designet 16v topp og modifisert VW 16v topp.

 

Har du tilgang på en Oettinger topp?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oettinger deler er generelt dyre og vanskelig å få tak i. Hvis toppen du har tenkt å benytte ikke er komplett (tenker da spesielt på Oettinger tilpassede deler) kan det bli vanskelig å skaffe delene. Det ble levert flere typer av Oettinger motorer med Oettinger sin egen designet 16v topp og modifisert VW 16v topp.

 

Har du tilgang på en Oettinger topp?

 

Nei har ikke tilgang til det, jeg ble tipset av han som eide bilen før meg at jeg kunne sett på en slik. Hvis jeg ville trimme maskinen, men det blir det nok ikke noe av.. (Bilen er straks ferdig så bilder kommer!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.