#1 Skrevet April 1, 2005 Noen som har erfaring med å bygge om golf 1 gti med nevnte topp? Er ingen ekspert på området så jeg kaster bare ut denne tråden i håp om at noen der ute kan svare. Er en sånn topp f eks dyr? mvh sondre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2005 Oettinger deler er generelt dyre og vanskelig å få tak i. Hvis toppen du har tenkt å benytte ikke er komplett (tenker da spesielt på Oettinger tilpassede deler) kan det bli vanskelig å skaffe delene. Det ble levert flere typer av Oettinger motorer med Oettinger sin egen designet 16v topp og modifisert VW 16v topp. Har du tilgang på en Oettinger topp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2005 Oettinger deler er generelt dyre og vanskelig å få tak i. Hvis toppen du har tenkt å benytte ikke er komplett (tenker da spesielt på Oettinger tilpassede deler) kan det bli vanskelig å skaffe delene. Det ble levert flere typer av Oettinger motorer med Oettinger sin egen designet 16v topp og modifisert VW 16v topp. Har du tilgang på en Oettinger topp? Nei har ikke tilgang til det, jeg ble tipset av han som eide bilen før meg at jeg kunne sett på en slik. Hvis jeg ville trimme maskinen, men det blir det nok ikke noe av.. (Bilen er straks ferdig så bilder kommer!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...