#1 Skrevet Oktober 2, 2011 Ja, da er det tid for treff igjen. Legger ut tråden i god tid, sånn at folk kan legge inn treffet i timeplanen:) Vell MØTT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2011 Jeg stiller, leeenge siden sist. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2011 I will be there Tar med vagcommen om noen trenger det Har du klubb klistremerker til og ha i vinduene Ole Jørgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2011 Tar turen vist det passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2011 Jeg har merker ja:) Tar de med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 2, 2011 Kommer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 3, 2011 kommer (mest sannsynlig) .... PS tar med det eg har igjen av kle, so dei som mangla kan henta dar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 4, 2011 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 4, 2011 Ser ut til at jeg kommer også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 4, 2011 Eg stiller òg med gammel Audi om den starter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 4, 2011 kanon bra oppmøte folkens : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 4, 2011 Ja detta va bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 4, 2011 Kjempe bra :-) kjekt og hilse på nye folk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 4, 2011 Ja det var kjekt å treffe på dere. Satser på å dukke opp på flere treff fremover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 4, 2011 Bra oppmøte:D Sto der til 2130 jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 4, 2011 Bra oppmøte:D Sto der til 2130 jeg Håper du hadde selskap da hehe.. Vi hadde oss en runde nedi byn og så på festplassen, og ett par andre lokasjoner skal skrive litt mer i photoshoot tråden i mrg når eg er på pcen.. Takk for merkene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 4, 2011 Bra oppmøte:D Sto der til 2130 jeg Kaldt på slutten der gitt! Tenkte ikke over det noe særlig før jeg satt i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 4, 2011 Hehe, neida Ja, begynte å kjenne det litt på beina 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...