#1 Skrevet Oktober 2, 2011 (endret) * setebelte v.side foran * askebeger (eller noe annet som passer i hullet..) * dørdeksel uten skader til frontdørene Send PM Fjerner/legger til ting etterhvert som deler er kjøpt eller jeg kommer på mer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2011 Ikkje nokke av detta på ebay eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2011 Flere av disse delene får du kjøpt nye originale fra classicparts 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2011 Flere av disse delene får du kjøpt nye originale fra classicparts Har sendt 2 mailer med liste uten å fått svar. Har du epostadressen til noen som kanskje kan svare meg? Jeg har sendt til Peter; alt@vw-classicparts.de og brukt kontakskjema. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2011 Tror nok du må sende mail til Classic parts med delenummer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2011 Har sendt 2 mailer med liste uten å fått svar. Har du epostadressen til noen som kanskje kan svare meg? Jeg har sendt til Peter; alt@vw-classicparts.de og brukt kontakskjema. om du sender til adressa peter;alt@vw-classicparts.de så skjønner jeg at du ikke får svar kan ikke være semikolon inni der. da ha hadde nok peter.alt@vw-classicparts.de vært mer fornuftig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 30, 2011 alt@vw-classicparts.de er adressa eg brukte for ca et år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 2, 2011 Jeg sendte til alt@vw-classicparts.de. Jeg bare poengterte at han het Peter. Om du ser etter så er det mellomrom mellom semikolon og alt.. Skal godkjenne bilen asap så trenger setebeltet på førersiden så raskt som mulig, det jeg har nå og har på delebilen trekker ikke tilfredstillende tilbake beltet. Trenger også de plastikk delene som setet sklir på, setet er noe vinglete.. Gi beskjed om noen har dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 6, 2012 Trenger fortsatt setebeltet på v.side. Anyone? Classicparts hadde ikke. Trenger også litt stoff til den ene sidestøtten på førersetet, de som reparerer setet har ikke likt stoff og det de brukte så ikke ut i måneskinn. Leverte hele greiene tilbake og sa jeg skaffer det selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 6, 2012 Parts and retards har stoff. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 7, 2012 Jo takk, jeg vet at han har, men jeg kjøper ikke lengre ting derifra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 8, 2012 Trenger fortsatt setebeltet på v.side. Anyone?Classicparts hadde ikke. Ta en tur til kongsberg i helgen og skru det ut,jeg har det stående i delebilen golf 1 cab 82mod min. (hvis det er likt da) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 12, 2012 Trenger fortsatt setebeltet på v.side. Anyone?Classicparts hadde ikke. Ta en tur til kongsberg i helgen og skru det ut,jeg har det stående i delebilen golf 1 cab 82mod min. (hvis det er likt da) Den skal være lik den Hvor mye skal du ha for å skru den ut og sende? Har desverre ikke tid (eller bil et par uker fremover) til å komme oppover og hente.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 17, 2012 Bumper denne litt jeg. Trenger fortsatt dette: * setebelte v.side foran (må trekke tilbake da det er et krav for at den skal passere EU) * askebeger (eller noe annet som passer i hullet..) * dørdeksel uten skader til frontdørene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 18, 2012 Bumper denne litt jeg. Trenger fortsatt dette: * setebelte v.side foran (må trekke tilbake da det er et krav for at den skal passere EU) * askebeger (eller noe annet som passer i hullet..) * dørdeksel uten skader til frontdørene Har et askebeger som du kan få mot porto/frakt... Har du kanskje noe av det jeg trenger? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=219592 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 18, 2012 Har noen dørdeksler fremme og bak fra ein einser cab, skal passe de fremme i hvert fall. Så og si strøkne, men er blå da.. kan jo lakkes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 18, 2012 Flott, takker Hva skal du ha i frakt? Eneste jeg har til overs til denne bilen nå er en original Hella grill, beklager.. Har noen dørdeksler fremme og bak fra ein einser cab, skal passe de fremme i hvert fall. Så og si strøkne, men er blå da.. kan jo lakkes. Jaja, lakke er ingen problem Kunne du mailet meg et bilde? lunavoff@gmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 18, 2012 Er sikkert ikke mye i frakt, kan sjekke i morgen. tipper det går å sende den i en bobleplast-konvolutt... Tips til Dørdeksler: http://www.ebay.co.uk/itm/Door-cards-VW-Golf-MK1-GTI-GTD-CL-GL-NEW-High-Quality-/260967888274?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cc2e5f592#ht_892wt_922 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 18, 2012 Flott, takker Hva skal du ha i frakt? Eneste jeg har til overs til denne bilen nå er en original Hella grill, beklager.. Jaja, lakke er ingen problem Kunne du mailet meg et bilde? lunavoff@gmail.com Ja, det kan jeg sikkert.. Men vet ikke når jeg skal ut i verksted igjen.. Skal prøve huske på det neste gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 18, 2012 http://www.newtoncomm.co.uk/cars/vw-golf/model-134/ Her har de dørsider til deg, jeg kjøpte herfra til min bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 23, 2012 http://www.newtoncomm.co.uk/cars/vw-golf/model-134/Her har de dørsider til deg, jeg kjøpte herfra til min bil. Takk for tips! Hva betalte du i frakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 23, 2012 Jeg handlet en god del derfra, husker ikke hva frakten kom på, men hadde nok husket det visst det var dyrt. Send de en mail og hør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...