19" Rs4 med Nye Vredstein dekk

Anbefalte innlegg

Ønsker eventuellt bytte, da jeg har kjøpt rs4 på vinterehjula også, kjedelig kjøre det samme hele året.

 

Er 235/35-19, 8,5 bred, ET45, 5x112, sitter som et skudd på passat, og ønsker helst bytte i samme dim om noen har noen fine felger liggende. Kan eventuellt legge noen kroner imellom hvis dine felger ligger i en høyere prisklasse. Er kopifelger, men er hele og greie, noen små hakk her og der, men ikke noe sjenerende...

 

Kom med forslag...

 

Bilder av bilen min med felgene:

 

IMG_7734.jpg

 

IMG_7740.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interessert i å selge? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interessert i å selge? :)

 

Nei, kun bytte eventuellt, men ikke noe must nå. Skal jeg ha nye må det være noe jeg liker, er kresen på eventuellt nye, kan da legge imellom....men er ikke så stresset på dette nå, så tråden kan faktisk slettes, beklager bryderiet :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytte med mine? :P har akkurat samme din bare at mine er 8,0 og ikke 8,5..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytte med mine? :P har akkurat samme din bare at mine er 8,0 og ikke 8,5..

 

Noooope;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bytte i originale RS6-1 18" 5x112 ET45 (eller var det 43) med 2 stk Bridestone Potenza 245/40-18 og 2 stk Pirelli P-zero Nero 245/40-18? Dekkene holder ut sensongen med litt godvilje..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil ha 19", 8,5, Rotiform, bbs, elller platefelger ala mb classic eller noe annet kult. Sorry mac

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.