Kenneth Moen Hill Climb Drift Lillehammer

Anbefalte innlegg

Helt rått, men Ken Block kan vel også være underholdende selv om Kenneth Moen kjører sykt bra? Jeg liker iallefall begge :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sett Ken Block eller Kenneth Moen i rallyskogen, jeg vil si sistnevnte imponerer stort hvis du ser på budsjett mm :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sett Ken Block eller Kenneth Moen i rallyskogen, jeg vil si sistnevnte imponerer stort hvis du ser på budsjett mm :)

 

Har aldri sagt at Kenneth Moen ikke imponerer, les hva jeg skrev :). Vet ikke helt hva du mente med om jeg hadde sett Ken Block eller Kenneth Moen i rallyskogen? Vet at Ken Block har vært med i WRC iallefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

imponerende og se at endel av svingene ikke hadde x anntall test turer på forhånd. få til slikt på først forsøk er : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå var ikke mitt innlegg siktet bare til deg, hvis jeg tråkket feil beklager jeg det :) Det jeg mente var at Ken Block imponerer stort på youtube med sitt proffe show, i WRC sirkuset imponerer han ikke meg og sikkert ikke mange andre heller. Kenneth Moen har jeg sett i mange settinger og han har klatret innen motorsporten, i rally løypa var han kanon rask og satset max når han var med men det var annen motorsport som han var mere fasinert av ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

imponerende og se at endel av svingene ikke hadde x anntall test turer på forhånd. få til slikt på først forsøk er : rock :

 

I motsetning til Ken Block der hele traseen er svart av gummi :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I motsetning til Ken Block så er hele traseen svart av gummi :)

 

 

Ken Block så kan det bare være to spor inn i svingen når dem filmer inngangen også byttes det kameravinkel og svingen er helt svart når dem filmer utgangen av svingen :P

 

Litt mere imponerende dette her som ikke er klipp og lim av 100 forsøk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rettet på mitt innlegg da første forsøket som blir sitert ble feil ... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ken Block så kan det bare være to spor inn i svingen når dem filmer inngangen også byttes det kameravinkel og svingen er helt svart når dem filmer utgangen av svingen :P

 

Litt mere imponerende dette her som ikke er klipp og lim av 100 forsøk :)

 

Skal være enig i det. Er nesten utrolig at det går ann å kjøre sånn på første forsøk som Kenneth Moen gjør her. :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ikke VACN arrangere bakkeløp a? ;) for biler uten lisens for det er det mangel på. litt variasjon fra banekjøringa? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for å kverulere litt så har han ikke kjørt på første forsøk over alt. I begynnelsen av filmen ser du et sett sladde spor før han kommer inn i noen kurver :) og så vil jeg påstå at d krever litt mer prøving å feiling når d kommer til presisjonsdrifting kontra landeveisdrifting. Vil tru at block hadde klart d like bra å drifta opp der som Moen gjorde på like få forsøk, og visst Moen sku ha gjort d samme som block tror jeg vi hadde sett like mange kjørespor ifbm prøving og feiling. og en siste ting, block kjører disse showene for sine sponsorer/fans og da vil de nok at hver eneste drift skal være perfekt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette her var jo bare imponerende, men jeg skjønner ikke helt dette med ken block, har dere noen gang sett han kjøre rwd?

Jeg tenker, det krever litt høyere hastighet og litt friskere innganger til svingene skal man få til noe sånt med firehjulstrekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syk kjøring dette, men er ikke så mye råere enn Ken Block i mine øyne. Han ligger jo aldri usansynlig bredt og har ikke spesielt god presisjon på hvor han ligger på veien. Vet dette er enormt krevende, iallefall så mange kombinasjoner, men ken block er nok ikke dårligere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sendt alm brødrene opp der da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir jo rekkverk og "sandfeller"(grøfter) ødelagt oppover hele veien der!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ken Block, eller en annenrangs WRC sjåfør som er "hypet opp" så jævlig i USA "eller Verden som de selv tror landet sitt er" eller hvem faen det er som kjører. Drit nå i det da. Kunne sikkert ha vært mange som kunne ha kjørt. Spiller da vel ingen som helst rolle. Klippet er underholdning, og for alt jeg hadde brydd meg kunne det ha vært Cowboy Laila fra Løten som sittet bak rattet. Like fett klipp uansett, og ekstra morsomt at det er i Norge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte der senest idag, og for å si det sånn så har han ikke hatt mange turene oppover før det var full klaff :) er et prøvespor og et fullt idealspor oppover :)

 

Og samenligne han med Mr Block blir helt feil, da det 2 helt forskjellige teknikker inne i bildet ( 2wd vs 4wd)

 

Men heeeeerre guuuuud mannen kan ratte Supra`n sin : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FA** asså:(

Hater detta!!!

hører en sang--> synes den er RÅ--->blir hekta:( kommer sikkert til og høra på denna i ukas tid nå for og bli lei den:((

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt artig at hver gang det dukker opp en film av noen som lager blårøyk, så skal alle fortelle hvor teit Ken Block er :P og hvor dårlig han er til å kjøre bil pga mange forsøk. sikkert en haug andre mennesker som også hadde fått det til, og ja kanskje bedre og. Men er det noen som GJØR det? Niks:)

 

Moen er helt sjef:) kult at det blir laget film litt utenom det vanlige her til lands også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.