Ettermontere takrails på S4 92 mod.

Anbefalte innlegg

"Har monterat på en C4 kombi -93 2,5 tdi åt en kompis inga som helst problem köpte rails och pinnskruvar på demonteringen passade även på att ta ut måtten på den bilen sedan var det bara att borra. Där under fanns som tur var en mutter bara att gänga i pinnskruvarna på med railsen ut och gasa."

 

Dette hørtes nokså greit ut, men er det noen her som har gjort dette??

(Har prøvd søkefunksjon, men fant ikke noe matnyttig)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Har monterat på en C4 kombi -93 2,5 tdi åt en kompis inga som helst problem köpte rails och pinnskruvar på demonteringen passade även på att ta ut måtten på den bilen sedan var det bara att borra. Där under fanns som tur var en mutter bara att gänga i pinnskruvarna på med railsen ut och gasa."

 

Dette hørtes nokså greit ut, men er det noen her som har gjort dette??

(Har prøvd søkefunksjon, men fant ikke noe matnyttig)

 

 

HAR NOEN AV DERE MONTERT RAILS PÅ C4??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp igjen denne...

 

Fant en s4 jeg likte veldig godt.... men den mangler rails :(

Så er det noen som har sett/hørt/eller faktisk montert rails på en C4 før?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg hadde en A6 C4 (95 eller 96 mod) uten rail. Kjøper borret hull i taket, skrudde ned boltene i gjengene som allerede var der, og satte på rails.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke store jobben å ta ut trekket, men går sikkert uten også..

Ja, det er ferdige fester, og borrer du litt innenfra, kan du ta resten utenfra etterpå.

 

(Hvorfor noen med sinnet i behold vil montere rails på en C4 med de ulempene det medfører, er nå en annen sak.. ;) Myyye penere uten er nå min mening!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.