Finnes det 9,5x19" felger med ET50 eller høyere, som ikke koster flesk?

Anbefalte innlegg

Som topic sier; Finnes det 9,5x19" felger med ET50 eller høyere, som ikke koster flesk?

Jeg kunne tenke meg 9,5x19" felger bak på min Golf MkV, men jeg har funnet ut at jeg da må mest sannynlig opp i ET50 eller høyere for at det skal passe, uten å måtte fram med valse eller ha en hel masse camber..

Jeg har sett mye rundt forbi, men er lite å finne.. Har dere noen forslag? :) Concave eller kantfelger er å foretrekke :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk på at det er begrenset plass innover og;) eg har et 45 9x19 og det er vel ca 0,5 cm klaring innover

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk på at det er begrenset plass innover og;) eg har et 45 9x19 og det er vel ca 0,5 cm klaring innover

Da passer det jo perfekt :D

Men ja :P Når jeg prøvde på 9x20" ET45 med mye gummi, så fikk jeg en finger i mellom ca, så det burde gå akkurat :) Er bare innerskjermen så, den kan tilpasses :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører 9x19 et40bak på touranen min og det går så vidt, det er mindre enn en finger så ettersom touran og mk5 er så å si like tror jeg du vil slite med 9,5x19 et 52 bak(felgene mine er i utgangspunktet et50 men måtte space ut 10mm for at det idet hele tatt skulle gå)

Edit: ser jo nå at det er gamle bilen til Haavard så da er det jo en 4motion og den er kanskje ikke så lik som grevling golf er iforhold til touran

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sett mye rundt forbi, men er lite å finne.. Har dere noen forslag? :) Concave eller kantfelger er å foretrekke :D

Skal godt gjøres å få mye kant eller skikkelig concave når innpresset er så høyt på 9.5" felg :) Tror du bør belage deg på litt mer "normalt" utseende på felgene da, dessverre :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruttern kjører med 9,5x19 ET 47 MAE med 235/35 bak på sin fwd femmer, går greit det

Og som Tore sier, concave og kant kan du glemme med så høyt innpress

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører 9x19 et40bak på touranen min og det går så vidt, det er mindre enn en finger så ettersom touran og mk5 er så å si like tror jeg du vil slite med 9,5x19 et 52 bak(felgene mine er i utgangspunktet et50 men måtte space ut 10mm for at det idet hele tatt skulle gå)

Edit: ser jo nå at det er gamle bilen til Haavard så da er det jo en 4motion og den er kanskje ikke så lik som grevling golf er iforhold til touran

Hva var det som gjorde at det ikke passa da? : klø : Grevling og 4motion skal være helt likt etter det jeg har hørt, men vet ikke hvor likt Touran og Golf er..

Skal godt gjøres å få mye kant eller skikkelig concave når innpresset er så høyt på 9.5" felg :) Tror du bør belage deg på litt mer "normalt" utseende på felgene da, dessverre :)

Ja det kan nok stemme bra det ja :( Litt kant får en jo, og alt er bedre enn kanten på 8,5 :)

Bruttern kjører med 9,5x19 ET 47 MAE med 235/35 bak på sin fwd femmer, går greit det

Og som Tore sier, cancave og kant kan du glemme med så høyt innpress

Se det ja! Endelig litt facts :) Har du bilder? Subber det? Noen modifikasjoner gjort?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt kant kan en jo klare selv med høyt innpress, husker ikke helt, men er vel 8-10cm kant på mine 9,5x19 ET48 :)

DSC_0891.jpg

(ja det er reps så dere felghorer griner vel blod nå, men er det ikke haters gonna hate det hater a? :) er uansett kun 5g lodd på 9,5..)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se det ja! Endelig litt facts :) Har du bilder? Subber det? Noen modifikasjoner gjort?

Eibach 50mm og standard skjermer

Skulle nok hatt en lett valsing, eller 225/35

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt kant kan en jo klare selv med høyt innpress, husker ikke helt, men er vel 8-10cm kant på mine 9,5x19 ET48 :)

Looking good Alex : rock :

Eibach 50mm og standard skjermer

Skulle nok hatt en lett valsing, eller 225/35

225/35 går fint på 9,5" felg.. Hadde det på gamlebilen :) Få han til å ta noen bilder da? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felger er nå kjøpt, med ønsket innpress :) Kosta flesk gjorde de og, men det blir helt rått : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.