#1 Skrevet Oktober 3, 2011 skulle så inderlig hatt hjelp til å skifte starter på bilen min..a6 2.7t. jeg hjelper så klart med å skru,hvis du/dere ikke har noe anna jobb jeg kan gjøre for deg i mellomtiden.jeg har stor kunnskap om carbon/glassfiberstøping,reprasjon,tilpassing og sliping hvis du/dere trenger noe hjelp til det..vil selvfølgelig uansett gjøre opp for bryet:) 95181381 mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2011 eller om noen har lyst til å tjene noen lapper på å ta ut den som sitter der og tømme den for fukt og sette den inn igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2011 kan sikkert se på det jeg Kim vet ikke helt hvordan den sitter på 2.7 men går i hvertfall ann å prøve å hjelpe til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2011 vet ikke helt hvordan den sitter på 2.7 men Ett ord: trangt! Det letteste er å gå opp fra undersiden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 3, 2011 Ett ord: trangt! Det letteste er å gå opp fra undersiden... Trangt er det beste jeg vet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 3, 2011 Trangt er det beste jeg vet! ahhh..hvis du kunne hjulpet meg hadde jeg vært evig taknemlig og du vet at jeg alltid hjelper tilbake og gjør opp for meg. jeg har skrudd av plata under bilen og lokalisert den så den må jekkes opp litt for å komme til den... kan du ikke sende meg nummeret ditt for jeg har mista det,,,begynner å bli desperat på å få normal bil igjen skjønner du med unger som skal i barnehage og skole så er jeg avhengig av bil som jeg ikke må be til ti guder hvr gang jeg skal starte den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 3, 2011 bilen starter men vil liksom ikke slutte å dra på starteren etter bilen har starta.og noen ganger når den er varm vil den ikke starte i det hele tatt..innslaget slår liksom ikke inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 3, 2011 elektrisk del tenningslås?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 4, 2011 elektrisk del tenningslås?.. den var ikke slik før den ble klissbløt så jeg regner med at det er starteren som er problemet fordi deen antagelig har blitt litt bløt..har tatt diagnose og fant ikke noe feil i det systemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 4, 2011 980 51 080 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 5, 2011 når er du klar a bård hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...