#1 Skrevet Oktober 3, 2011 Hva heter disse audifelgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2011 Sikkert Audi 10-eik design eller noe sånt. De er ikke så smarte på disse navnene.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2011 Er vel samme felgene som disse "Audi 7", men dette er replica felger... (følg link) VW.html"]http://www.dekk-spesialisten.no/show.asp?page=goxpage00000005dbmAudi[2F]VW.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2011 Har funnet et sted jeg kan kjøpe de. Lurer bare på om de blir kule på en A3 8P tenkte jeg kunne google om jeg hadde navnet på de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2011 Det er ikke alle original-felger som er så heldige å få et navn. Mange kalles bare for "S-line" eller "10-armet" eller "quattro design" etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 5, 2011 10 eike stjernedesign tror jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...