#1 Skrevet Oktober 3, 2011 Hei! På min 90 så er det montert frontbjelke fra S2 med intercooler. Er det noen her som vet om det går ann å bruke B4 frontbjelke i tillegg til S2 bjelke med B4 frontfanger? Tenkte jeg skulle prøve dette med tanke på og kunne bytte til stor radiator, men er usikker på om jeg får på B4 frontfangeren da med tanke på at S2 bjelken bygger mer utover. Holder på og sette på B4 front :-) Skrevet av: Allan Tinnion Mvh Allan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2011 Skal du bruke S2 bjelken eller B4-bjelken da? B4-bjelken er det jo ikke luftrør i, så skjønner ikke hvodan du skal kunne bruke den? Den eneste fangeren som passer er RS2 eller S2, de andre bygger for mye innover.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2011 Tenkte jeg skulle prøve og bruke de i kombinasjon hvis det går? så nemlig ut som b4 bjelken sitter lenger nede enn S2 bjelken. Det var derfor jeg tenkte at det kanskje vil passe så jeg kan få brukt stor radiator og at jeg kan fortsatt ha S2 bjelken med intercooleren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...