#1 Skrevet Oktober 4, 2011 Ser dette ut som en ødelagt pakning? Det er en klunkelyd på denne siden av bilen som høres ut som kommer fra hjulet. Kan dette være synderen? Ser at jeg har ikke fått bilde av hele greia.. Dette er et nedre stag, ser ut til å være det største staget. Kan det kalles stabilisatorstag eller er det feil? Bildet er fra Audi A8 1998 modell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2011 Har du sjekket "kylling benet" stab stag med to kuler... Sjekk også hjul bolter:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2011 Jeg vet ikke hva disse navn betyr så hadde vært fint med et bilde Boltene er nok fine de, lyden er tilstede med både sommer og (to sett) vinterdekk med forskjellige bolter.. Tok en NAF test for en stund siden og de mente stabilisatorstag burde skiftes, så lurte på om det var disse, men ser jo at jeg ikke fikk tatt bilde av hele staget, ble nok litt for opphengt i den pakninga.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2011 Så langt eg kan sjå så er vel dette eit av multilink stagene? ofte kan det være vanskeligt og sjå om det er ødlagt, du må nesten sjekke kor masse slark det er i foringen der, feks du har vel eit kubein og dra\presse armen litt, så ser du om det er fast eller om du kan flytte armen mye. Dette er uten og ha kjennskap til A8, men kjennskap til multilink generelt. Stabilisatorstag går fra ene lenkearmen på venstre side til ene lenke armen på høgre sida. Å ligger som regel under\fremfor motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...