Anbefalte innlegg

Jeg har funnet et sett felger jeg har lyst på...

Problemet er at de er i størte laget tror jeg.

Dekkprofilen er 275/35X19. bak ET30 på felgen :D

9eller 10" bred. han visste ikke.

Så lar dette deg gjøre uten valsing? : bh :

Bilen er senket men jeg vet ikke hvor mye. (røde fjærer) tror det er ca 3-4cm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9x19 ET 30 skal nok gå men da bør du nok sette på litt smalere dekk !!! Mulig du må valse littegrann...???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ikke det litt an på innpresset på felgen da.....???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har funnet et sett felger jeg har lyst på...

Problemet er at de er i størte laget tror jeg.

Dekkprofilen er 275/35X19. bak ET30 på felgen :D

9eller 10" bred. han visste ikke. Så lar dette deg gjøre uten valsing? : bh :

Bilen er senket men jeg vet ikke hvor mye. (røde fjærer) tror det er ca 3-4cm

Dekkene kan du nesten glemme å bruke på bilen din, altfor bredt og høyt til A4, selv med moderat senking (3-4cm).

Om det er 9 eller 10 tom er svært viktig å finne ut. 10 tom foran kan du sikkert også glemme dersom du har planer om å svinge. I tillegg vil felgene trolig komme i konflikt med fjærskål e.l. på innersiden.

9x19 foran går med litt valsing hvis ET er 35-40. Bak går det nok greiere med tilsvarende bredde ja.

Mitt tips er:

1) Finn ut felgbredde og ET

2) Prøv hjulet på bilen for å se om felgen treffer noe innover

3) Hvis ok, sett på 235/35 19 og du har en kul bil :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekkene kan du nesten glemme å bruke på bilen din, altfor bredt og høyt til A4, selv med moderat senking (3-4cm).

Om det er 9 eller 10 tom er svært viktig å finne ut. 10 tom foran kan du sikkert også glemme dersom du har planer om å svinge. I tillegg vil felgene trolig komme i konflikt med fjærskål e.l. på innersiden.

9x19 foran går med litt valsing hvis ET er 35-40. Bak går det nok greiere med tilsvarende bredde ja.

Mitt tips er:

1) Finn ut felgbredde og ET

2) Prøv hjulet på bilen for å se om felgen treffer noe innover

3) Hvis ok, sett på 235/35 19 og du har en kul bil :)

Går iallfall fint med 9,5x19 med 265/30-19 bak på Golf 4 stv : ja : En tulling her i Ålesund som har fått breddet bakfelgene på sin Golf stv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går iallfall fint med 9,5x19 med 265/30-19 bak på Golf 4 stv : ja : En tulling her i Ålesund som har fått breddet bakfelgene på sin Golf stv.

Ja bak kan man sikkert bruke 10x19 på både Golf og A4 uten særlige problemer, spesielt hvis bilen er stiv i fjæringen. Det er foran som er utfordringa :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja bak kan man sikkert bruke 10x19 på både Golf og A4 uten særlige problemer, spesielt hvis bilen er stiv i fjæringen. Det er foran som er utfordringa :evil:

Helt klart... Jeg har 8X19 med 235/35-19 på Passaten, den er justert helt ned bak, uten at det er no`problem, men foran tok det i skjermen med en gang (så nå må jeg lakkere)... Jeg skal valse hjulbuene mine foran ihvertfall...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.