#1 Skrevet Oktober 4, 2011 hei, noen som kan hjelpe meg med å finne hva som er best av dempere og fjærer på coupe quattroen? PS. skulle likt å fått på 18" Mvh Jørgen Hagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2011 For det første, VÆR så snill å ikke sett på 18" Da blir bilen seende rimelig teit ut. Husk at du har en klassikker mellom hendene Den ser jo flott ut på bildene også Min erfaring er fra når jeg hadde cq. Gule koni justert på det mykeste Selv på det mykeste er de betydelig stivere enn orginalt. Jeg kjørte med Lesjøfors senkefjærer. Tror det var 30mm senk. Da ble bilen skikkelig sportslig å kjøre, samtidig som den ikke ble for stiv. Men, det er min mening 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2011 nei veit, men vurderer større bremser. så er ikke sikker på hvor stort jeg kan ha på 17" okei:) vil ha den så den blir go å kjøre. hehe skal prøve og holde den penest mulig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2011 Kan kjøre borti 355mm XYZ bremser på 17'' compomotive. 18'' vil ødelegge bilen... Bilstein dempere og H&R fjærer er vel borti det som er best, om du ikke går for noen mere avanserte coilovers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=206927 disse felgene,2Bennet coiloverkit, big reds fras RS2 så har du vel det du trenger for en uslåelig komob...vil du ha 18" gå for 18"!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 4, 2011 Jeg tror det skal godt gjøres å få på 18", selv 17" er i største laget, pluss at det ikke er mye dekk med 205/40R17... Har kjørt dette selv på min Cq. Hvorfor vil du ha på 18" egentlig? Min erfaring er fra når jeg hadde cq. Gule koni justert på det mykeste Selv på det mykeste er de betydelig stivere enn orginalt. Jeg kjørte med Lesjøfors senkefjærer. Tror det var 30mm senk. Da ble bilen skikkelig sportslig å kjøre, samtidig som den ikke ble for stiv. Men, det er min mening Har samme oppsettet på min, og jeg syns den var knallhard på den "mykeste" innstillingen, og solid på den hardeste innstillingen (som jeg kjørte med i et år). Det var knapt fjæring eller demping på den hardeste innstillingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 5, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=206927disse felgene,2Bennet coiloverkit, big reds fras RS2 så har du vel det du trenger for en uslåelig komob...vil du ha 18" gå for 18"!.. det er de felgene je har tenkt på. å prøøve å lage til med rs4 bremser. men får seann:) syntes det egentlig er for stort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 5, 2011 Jeg tror det skal godt gjøres å få på 18", selv 17" er i største laget, pluss at det ikke er mye dekk med 205/40R17... Har kjørt dette selv på min Cq. Hvorfor vil du ha på 18" egentlig? vil ha 18" pga bremsene. men det blir nok noe mindre tenker jeg penere med 17" Har samme oppsettet på min, og jeg syns den var knallhard på den "mykeste" innstillingen, og solid på den hardeste innstillingen (som jeg kjørte med i et år). Det var knapt fjæring eller demping på den hardeste innstillingen. okei:) noen som veit hvor de er å få kjøpt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 5, 2011 Ser at H&R er nevnt som eit alternativ til senkefjører lenger oppe. Dette vil eg ikkje anbefale. Hadde slike på min CQ og den vart veldig mykje lågare bak enn framme. Har sett fleire andre med same symptoma. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...