#1 Skrevet Oktober 7, 2011 (endret) Har liggende noen setetrekk som jeg ikke får bruk for. Dette er setetrekk med veldig god kvalitet. Alle er ubrukte Pris: Kom med bud Samlet pris: 4000, Trekk 1. Har til en stol, passer caddy og t5. Trekk 2. Benk trekk, passe transporter T4, trur det skal passe på T5 også Trekk 3. 2 stk setetrekk. Ikke helt likt det første, noe annet mønster i midten. Usikker på hva det hører til, muligens caddy?? opp Opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2011 Byr deg 400kr for Trekk 1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 15, 2011 Hadde glemt disse helt ut. Bud notert, henter du eller må det sendes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2011 (endret) Hadde glemt disse helt ut. Bud notert, henter du eller må det sendes? Hvis du holder til i Oslo området kan jeg hente :-) Lagt til etter 2 dager 16 timer: Fått noen fler bud på trekkene eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 21, 2011 Holder til på Karmøy, et stykka unna Haugesund. Har ikke fått flere bud nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 21, 2011 Tar de for 400kr + frakt jeg. Så si fra når du evt. aksepterer budet da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 22, 2011 Skal prøve å få sendt t iløpet av helgen. sender du adresse på PM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 29, 2011 Har du mulighet til å finne ut om trekk 2 har perfekt passform til T5, og er det evt. samme gråfarge som trekk 1? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 29, 2011 Er en litt lysere gråfarge. Har lite muligheter for å teste dette, kan se om jeg finner et delenummer på det, å høre med møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 3, 2014 Hei! Har du flere setetrekk til caddy 2009 eller? :-) eventuelt pris for 2 komplette førerseter :-) Edvart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...