#1 Skrevet Oktober 4, 2011 Skal det være varsel lys når panser er åpent på passat 2002 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2011 Mener du nødblink eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2011 Mener du nødblink eller? Mener vel heller varsellampe på dashbordet for åpen dør, alternativt i FIS-displayet. Jeg vet ikke, har aldri eid slik Passat. Vet bare at min A6 C5 varslet om åpent panser i displayet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2011 Nei,samme som vist en dør er åpen så kommer det varsel lys/sumbol på instumentpanel. Lurte på om det skulle komme lys/sumbol for åpent panser også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2011 jupp, det skal det. visst du har stor fis vel og merke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 4, 2011 Jeg har liten (1/2) kjørecomputer, var ute å testet nu nettop med bilen i gang og panser åpent.. ingen varsellys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 4, 2011 Jeg har liten kjørecomputer. Det står en microbryter i låsekassen,har målt den og den virker .men da er vel denne for alarm. elller??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 4, 2011 visst du har den lille så er det ikke noe symbol. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 4, 2011 Nå ble jeg usikker på om den er liten eller stor. Men jeg har sumbol for dører og bakluke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 4, 2011 (endret) Er ikkje på panser;) NYE biler tviler eg på og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 5, 2011 På min Passat 3BG med liten kjørecomputer var det ingen varsellampe, men originalalarmen fungerte på panseret, så da går jeg ut fra at bryteren var i orden og det ikke var noe varsel der, rett og slett. Mange nyere biler har det, bl.a. Skoda Octavia har varsellampe, og viskerne fungerer ikke dersom panseret ikke er lukket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 5, 2011 Takker for alle svar. Da har jeg ikke noe varsel for åpent panser. Og microbryter i låskasse er til alarmen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 5, 2011 jeg har bilde av hele bilen i kjørekomuteren og når jeg åpner panseret viser bilen i displayet åpent panser. 01 mod passat med full FIS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 5, 2011 øverste bilde er full fis nederste bilde er halv fis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 5, 2011 Da lærte jeg noe i dag også. Jeg har halv fis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...